Gastronomie+++

Westfield Chodov zákazníkům od listopadu nabídne řadu nových prodejen. Rozšiřují se segmenty módy i home-decor

Praha, 12. listopadu 2021

 Největší české nákupní centrum co do počtu prodejen na podzim pro své zákazníky rozšiřuje portfolio o řadu lákavých značek. Ve Westfield Chodov se poprvé na českém trhu představí butiky Falconeri, MOA Paris a německý koncept Anson’s výhradně pro pánskou klientelu. Nejširší nabídku módy pod jednou střechou nově doplní také Mango, česká značka Bushman, dámské prádlo Etam a multi-brand store značek Vermont. Budování uceleného home-decor segmentu ve Westfield dokončuje otevření prodejny Bonami. V předvánočním období se zákazníci mohou těšit na pop-up prodejny značek KAMA, Happy Socks, PaperTime nebo Slevomat.

Zara, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear nebo Zara Home – největší počet značek skupiny Inditex pod jednou střechou v ČR a všechny ze skupiny LPP (Sinsay, Cropp, MOHITO, House a Reserved) ve Westfield Chodov doplní Mango – další z celosvětově uznávaných gigantů světa módy. Prostorná a moderně koncipovaná prodejna Mango nabídne v přízemí centra kvalitní a designové oděvy pro ženy.

Poprvé se na českém trhu představí italské, zejména kašmírové oděvy Falconeri a německá síť multi-brand prodejen pánské módy Anson’s. Jednotka v prvním patře centra o celkové rozloze asi 1 400 m2 se pyšní jedním z největších prémiových shopfrontů v ČR, netradičním tmavě modrým stropem a nabízí obuv, neformální i společenské oděvy značek jako JOOP!, Wellensteyn, Just Cavalli, Hugo Boss, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i vlastních brandů: MC NEAL, Montego Men či Christian Berg. Podobně v prémiovém segmentu v listopadu otevírá Vermont Store se svými značkami Karl Lagerfeld, Manuel Ritz nebo Gant.

Znovu se zákazníci mohou těšit na prodejnu značky dámského spodního prádla Etam s více než stoletou tradicí.

Ryze českou záležitostí je značka BUSHMAN, v jejíž nové prodejně zákazníci najdou outdoorové oblečení z přírodních materiálů a doplňky do města i do přírody. Jednotka s rozlohou asi 130 m2 se nachází v přízemní spojovací pasáži naproti kavárně Costa Coffee.

Dalším zahraničním „market entry“, tedy brandem, který se na českém trhu představí úplně poprvé, je značka módních doplňků MOA Paris. Charakterizuje ji odvážný design kombinující rozmanité prvky i materiály typické pro nejrůznější kultury z celého světa.

„Filozofie značky MOA Paris říká, že není potřeba neustále obměňovat šatník, aby člověk vytvořil nový outfit. Stačí dobře zvolit náušnice, náhrdelník nebo kabelku, a výraz zvoleného modelu se úplně promění,“ vysvětluje Libor Stodola, který značku MOA Paris na český trh přivádí.

V závislosti na aktuální sezóně a probíhajících kampaních na e-shopu bude svůj sortiment obměňovat česká, původně internetová, prodejna nábytku a domácích dekorací Bonami. Obchod a showroom v jednom, na jehož podobě spolupracovala interiérová designérka Linda Povolná, bude na Chodově fungovat i jako výdejna objednávek z e-shopu.

„Start Bonami je pro nás po nedávném otevření plánovacího studia IKEA významným krokem k dokončení komplexní nabídky v segmentu domácích dekorací a nábytku. Zatímco značky Zara Home, HomeArt nebo Butlers oslovují spíše svoji specifickou klientelu, Bonami nabízí velmi široké portfolio produktů pro různé typy zákazníků, a skvěle tak celý segment home-decor doplňuje,“ vysvětluje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

Sladkou tečku za návštěvou Westfield zákazníci můžou udělat v kiosku MOTIKO. Cukrárna do Česka přináší netradiční koláčky Moči z rýžové pasty. V Japonsku, odkud pochází, Moči patří mezi klasické novoroční pokrmy.

V předvánočním období potom ve Westfield Chodov vyroste řada dočasných pop-up prodejen: rodinná česká značka funkčních oděvů KAMA Fashion a kiosky Happy Socks, rovněž český fair trade dovozce kambodžského pepře Pepper Field, prodejna designových doplňků z papíru PaperTime nebo Slevomat.

Přehled nově otevřených stálých prodejen Westfield Chodov:

ZnačkaSegmentCelková rozloha prodejnyDatum otevření
Anson’sMóda (pánská)1400 m221. října 2021
BonamiNábytek & dekorace220 m21. listopadu 2021
BushmanMóda130 m216. září 2021
FalconeriMóda100 m24. listopadu 2021
MangoMóda650 m211. listopadu 2021
MOA ParisMóda a doplňky70 m225. října 2021
Mochi by MOTIKOFoodkiosek1. září 2021
Vermont StoreMóda260 m2konec listopadu 2021

Adam Dudek,   Petra Valentová                                              

O společnosti Unibail-Rodamco-Westfield

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je přední globální developer a provozovatel vlajkových nákupních destinací s portfoliem v hodnotě 55 mld. EUR (k 30. červnu 2021), z čehož 86 % tvoří maloobchod, 7 % kancelářské prostory,
5 % konferenční a výstavní prostory a 2 % služby.

Skupina URW v současné době vlastní a provozuje 86 obchodních center včetně 53 vlajkových center v nejdynamičtějších městech Evropy a USA. Skupina Unibail-Rodamco-Westfield působí na dvou kontinentech a ve 12 zemích světa. Poskytuje jedinečnou platformu pro maloobchodníky a značky a svým zákazníkům nabízí výjimečné a neustále nové zážitky.

Díky podpoře 2 900 profesionálů a jedinečné úspěšné historii a know-how má skupina Unibail-Rodamco-Westfield ideální postavení ke generování nadprůměrné hodnoty a k rozvoji špičkových projektů.

Skupina Unibail-Rodamco-Westfield na sebe upozornila programem Better Places 2030, jehož ambicí je vytvářet lepší místa, která berou ohled na nejpřísnější ekologické standardy a přispívají k rozvoji lepších měst.

Akcie skupiny Unibail-Rodamco-Westfield jsou kotovány na burzách Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW) se sekundární kotací v Austrálii prostřednictvím nástroje Chess Depositary Interests (CDI). Skupina má rating BBB+ od společnosti Standard & Poor’s a Baa2 od společnosti Moody’s.

Další informace získáte na adrese www.urw.com.

Navštivte naši knihovnu médií na adrese www.mediacentre.urw.com.

Sledujte aktuality o skupině na sociálních sítích Twitter @urw_group, LinkedIn @Unibail-Rodamco-Westfield a Instagram @urw_group.

Sdílejte ...