Rádiím Lagardere Active ČR mezikvartálně narostl tržní podíl
Praha 10. srpna 2017
V aktuálním měření RADIO PROJEKTU vykazuje stanice Evropa 2 v porovnání s předchozím obdobím nárůst ve všech sledovaných oblastech a je tak dvojkou českého éteru. Týdně si jí naladí více než 1,5 milionů posluchačů a denně pak 848 tisíc. V případě tržního podílu je dvojkou českého éteru Frekvence 1, která posílila o 0,3 % a aktuálně zaujímá tržní podíl 10,5 %. I díky ní vzrostl tržní podíl celé skupině Lagardere Active ČR z 18,9 % na 19,5 %.
„Dnes na tiskové konferenci jsem rozvedl téma budoucnosti rádií. Je nutné se stále dívat dopředu, a proto bychom měli hledat cesty, jak to naše bohatství v podobě atraktivního obsahu dostaneme k posluchačům a fanouškům i jinou cestou, nejen přes klasické FM přijímače. Věřím, že Lagardere Active ČR je v tomto ohledu stále lídrem trhu a brzy nám nové technologie otevřou cestu i k dalším nárůstům poslechovosti,“ uvedl Michel Fleischmann, prezident Lagardere Active ČR a předseda Asociace provozovatelů soukromého vysílání a dodává: „všechny aktuální výsledky už nyní naleznete v naší aplikaci RadioMetrics, která je zdarma a kde lze mimo jiné vyčíst i porovnání v sociodemografických ukazatelích apod.“
Podle výsledků RADIOPROJEKTU (pro SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) za 1. a 2. čtvrtletí 2017 si Frekvenci 1 naladí 811 tisíc posluchačů denně a více než jeden milion čtyři sta tisíc posluchačů týdně. Aktuálně vykazuje share 10,5 %. Stanice Evropa 2 vykazuje share 8,3 % s týdenní poslechovostí více než milion pět set sedmdesát tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí 848 tisíc posluchačů.
Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí 7 z 10 posluchačů. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC
Zuzana Nevoralová