Ekonomika

Nejkurióznější příběhy klientů ERV Evropské pojišťovny za rok 2025

Praha 24. prosince 2025

Kůň si vybojoval svůj osobní prostor
Klient si vyšel na relaxační procházku po pláži. Stejný nápad měl kůň, který se chtěl projít po pobřeží také sám. S nechtěnou společností se tedy rozhodl vypořádat po svém. Rozběhl se proti klientovi a povalil ho do písku. Zatímco kůň si tímto vybojoval osobní prostor, klient musel namísto odpočinku na pláži navštívit místního lékaře.

Suvenýr od velblouda
Klientka si chtěla z dovolené odvézt hezkou fotku s velbloudem. Ten se rozhodl že pózování už bylo dost a vyřešil to razantním kopem. Výsledkem byl suvenýr v podobě zlomené čelisti a doživotní nedůvěra k sudokopytníkům.

Nečekané drama na toaletě

K dalšímu úrazu došlo na toaletě během náhlých zdravotních potíží. Klient se necítil dobře, ztratil vědomí a z toalety následoval neplánovaný pád. Při něm se bohužel potkal obličejem s kovovým držákem toaletního papíru. Výsledkem byla řezná poranění v oblasti nosu a rtu. Klient musel podstoupit lékařské ošetření a strávil dva dny v nemocnici.

1:0 pro osla

Nerudný čtyřnohý místní obyvatel překvapil také klienta v Albánii. Ten se vydal na horský výšlap, když se střetl s tvrdohlavým oslem. Zvíře vyhodnotilo situaci tak, že se na úzkou cestu oba nevlezou a začal s vyjednáváním o tom, kdo vyklidí pole. Klient zvolil taktiku ve stylu „moudřejší ustoupí“. Ani ta mu nebyla nic platná. Z nedobrovolného utkání s oslem odešel s prohrou 0:1, kousancem na ruce a nezbytným ošetřením v tamní klinice.

Kokosový protiútok

Idylickou dovolenou v exotice narušila klientce drzá opice. Ta si bez zeptání drze ukořistila drink. Jakmile se ho snažila klientka získat zpět, opice zvolila vyšší kalibr a shodila z palmy na klientku kokos. Při úhybném manévru před padajícím ořechem klientka nezmapovala okolní terén a zakopla o kolečko lehátka. Místo popíjení osvěžujících drinků si tak musela po zbytek dovolené chladit ledem naražený palec.

Sněhová nadílka na pokoji

Klient v Turecku se rozhodl spojit letní dovolenou se zimní a zasněžil si pokoj hasicím přístrojem. Ve skutečnosti se jen snažil vypořádat s hořícím nedopalkem, který se mu vymkl z rukou. Jeho improvizovaná úklidová akce nakonec vedla k mnohem tučnější faktuře od hotelu, kterou musela řešit pojišťovna. Díky pojištění odpovědnosti klient nemusel hradit nic z vlastní kapsy, a tak mu dokonce zbylo i na zimní dovolenou se skutečným sněhem, a nikoliv jen s tím z oxidu uhličitého.

Znečištěný koberec

Rauty v all inclusive hotelech mnohdy vypadají natolik lákavě, že se jim jen těžko odolává. Své o tom ví klientka, která zvolila taktiku „sněz co můžeš“. Přecenila však své síly a na zpátečku už bylo pozdě. Když se snažila doběhnout na záchod, znečistila luxusní koberec v předsíni pokoje, za jehož vyčištění jsme zaplatili 20 000 Kč.

Kámen, nůžky, hrnek… a mramor

V Řecku si klient vyzkoušel vlastní verzi klasické hry „kámen, nůžky, papír“, když neopatrností upustil na kuchyňskou desku hrnek. Hrnek sice přežil, mramorová deska ale ne. Situace ukázala, že někdy vítězí síla materiálu nad čirou logikou a pojištění odpovědnosti nad nezodpovědným cestování bez pojistky.

Příliš čisté dveře

Na hotelu byly skleněné dveře tak dokonale čisté, že si klientka nevšimla, že jsou zavřené. Při chůzi k recepci do nich narazila hlavou a poranila si nos. Okamžitě se spustilo silné krvácení, které se snažila zastavit kapesníky, tampóny a ledováním. Po konzultaci s naší asistenční službou se taxíkem přepravila do doporučené nemocnice, kde ji ošetřil lékař. Předepsané léky si následně vyzvedla v lékárně.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *