Bernard nakoupil klid do předvánočních reklamních bloků
Praha 27. listopadu 2025
Rodinný pivovar Bernard 28. listopadu spustí nový spot, kterým chce divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. „Ze všeho, co se na nás před svátky valí, má člověk pocit, že neustále něco musí. Chceme lidem dopřát chvilku klidu. Nic nám neuteče, když si dáme pauzu. Spíše naopak k nám spousta věcí přijde,“ říká spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.
Další 90vteřinový mikrofilm z dílny Jiřího Mádla
Nový klip, jehož sdělením je „Hlavně klid“, opět vznikl v režii Jiřího Mádla, který už dříve pro pivovar natočil oceňované spoty „Svět se zbláznil, držme se“ a „Radosti byly a budou“. Stejně jako tehdy, i tentokrát režisér a scenárista Jiří Mádl nedostal zadání prodat pivo, ale vytvořit atmosféru – v tomto případě atmosféru klidu a ticha uprostřed ruchu. Ostatně, ani tentokrát se pivo ve spotu neobjeví.


„Lidi jsou unavení z toho, jak všechno musí být perfektní a hned. Tak jsme si řekli, že natočíme něco úplně opačného. Něco, co nás zpomalí a uklidní,“ říká ředitel marketingu Tomáš Lipták. Spot sleduje drobné okamžiky rodinného soužití, spolupráce, radosti i tolerance. „Hlavně klid“ vystihuje, o co v klipu jde a co chce pivovar divákům vzkázat.


Osvědčená sestava: Bernard – Mádl – Dawson
Produkci i tentokrát zajistila společnost Dawson production vedená Monikou Kristl. Stejný tým stojí za předchozími spoty, které měly velký ohlas, ať už například v době lockdownu, nebo v nedávné minulosti s reklamou na nealkoholické pivo Bernard s přírodní grepovou šťávou.
Kde spot uvidíte
Poprvé bude spot odvysílaný v České televizi 28. listopadu večer, následovat budou další televize a sociální sítě. Kromě 90vteřinového klipuje připravena také 10vteřinová varianta. Spot můžete zhlédnout od 28. 11. od 20:00 např. na YouTube: https://youtu.be/Jv1-KkBDbIU.
Nový spot Rodinného pivovaru Bernard „Hlavně klid“
scénář, režie: Jiří Mádl
kamera: Martin Žiaran
zvuk: Viktor Ekrt
střih: Filip Malásek
produkce: Dawson production, Monika Kristl
nasazení: 28. 11. 2025
mediamix: TV, Online, Social

