Lidl spouští mezinárodní vánoční kampaň: Lidl spouští mezinárodní vánoční kampaň „Úžasné věci se vyplatí každý den!“
Praha 4. listopadu 2025
„Úžasné věci se vyplatí každý den!“
Lidl zahajuje vánoční sezónu uvedením své mezinárodní kampaně s mottem „Úžasné věci se vyplatí každý den!“. Kampaň přesahuje rámec tradiční vánoční reklamy a navazuje na globální strategický koncept „Lidl. To se vyplatí.“ Rozvíjí ho směrem, který propojuje podstatu Lidlu jako značky přirozeně spjaté s každodenním životem a jeho širokým závazkem vůči lidem i životnímu prostředí.
Vánoce jsou pro mnohé nejkrásnějším obdobím roku – časem, kdy se snažíme rozdávat radost svým blízkým. Ale co kdybychom si tento přístup dokázali udržet po celý rok, a nejen během několika svátečních týdnů? Právě na tuto myšlenku navazuje vánoční kampaň Lidlu, která nás vybízí, abychom drobná gesta pozornosti a péče přenesli i do běžných dnů. Kampaň tak odráží samotnou podstatu značky Lidl, pro kterou jsou typické jednoduchost, kvalita a odpovědnost za lepší budoucnost pro všechny. Tyto hodnoty se promítají i do mezinárodního sloganu „Lidl. To se vyplatí.“
„Každý den se snažíme, aby byl život našich zákazníků o něco jednodušší a příjemnější. Vánoční kampaň ukazuje, jak výjimečné může být toto období, a zároveň nás všechny vybízí, abychom si atmosféru vzájemnosti a sounáležitosti uchovali i během roku,“ říká David Zappe, vedoucí marketingu Lidlu. „Slogan ‚Úžasné věci se vyplatí každý den‘ je proto jasným vyjádřením našich firemních hodnot a dlouhodobého závazku ke společenské odpovědnosti a udržitelnosti.“
Pro český trh letošní vánoční kampaň startuje 2. listopadu televizním spotem. Kampaň dále zahrnuje YouTube a sociální sítě, doplňuje ji venkovní a digitální outdoorová reklama. Spot je nyní k vidění na Úžasné věci se vyplatí každý den | Lidl Česká republika
Společenská odpovědnost Lidlu: Každý den má cenu pomáhat
V souladu se svou dlouhodobou strategií společenské odpovědnosti Lidl i letos pořádá před koncem roku tradiční sbírku Srdce dětem na pomoc vážně nemocným dětem. Půjde již o 15. ročník. Díky společné pomoci Lidlu a zákazníků vynesla sbírka po dobu své existence od roku 2011 už celkem 364 milionů korun, které posloužily k uhrazení rehabilitačních pobytů, léků a zdravotnických potřeb více než 10 000 dětem. Letošní ročník proběhne v termínu 10. – 23. 11. 2025.
Lidl. To se vyplatí – Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 323 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
www.instagram.com/lidlcz

