Bio dává smysl nám i přírodě: Lidl se připojuje k osvětové výzvě Ministerstva zemědělství
Praha 18. září 2025
Září už tradičně patří biopotravinám. Ministerstvo zemědělství jej letos opět vyhlásilo Měsícem biopotravin s tradičním mottem „Bio dává smysl nám i přírodě“. K osvětové kampani se poprvé připojuje i Lidl, který dlouhodobě podporuje vědomé stravování a ochranu klimatu v rámci své strategie společenské odpovědnosti.
„Chceme pomoci našim zákazníkům vnímat biopotraviny jako běžnou součást každodenního jídelníčku. Produkty v biokvalitě mohou být chutné, kvalitní, cenově dostupné a zároveň šetrné k přírodě. Od dětských příkrmů až po dobroty pro celou rodinu – u nás si vybere každý,“ uvádí z oddělení komunikace společnosti Lidl Česká republika Kateřina Štichová.
V rámci 21. ročníku zářijové kampaně Měsíce biopotravin připravil Lidl pro své zákazníky řadu aktivit a speciálních nabídek. Od 18. do 21. září 2025 budou vybrané produkty značky Lupilu pro kojence a malé děti v biokvalitě k dispozici se slevou až 21 %. Zákazníci se mohou těšit také na inspirativní tipy, recepty a edukativní obsah, který bude dostupný na sociálních sítích a oficiálním webu Lidlu.
Lidl podporuje uvědomělé stravování a zdravý životní styl, dbá na ochranu klimatu a šetrný přístup k životnímu prostředí. Do nabídky dlouhodobě zařazuje nejen potraviny v bio kvalitě, ale také například oblečení pro děti i dospělé z bio bavlny.
Společnost Lidl klade důraz na udržitelné zdroje a bioprodukty, které jsou vhodné pro každodenní nákupy. Tak se kvalita, dostupnost a ohleduplnost k planetě propojují v každodenní praxi.
Více na Bio dává smysl nám i přírodě
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 322 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz