Vzdělávání

Mattoni Eagles 2025: Dva týdny praxe, desítky nápadů a vítězové s potenciálem obstát na trhu

Praha 2. září 2025

Dva týdny intenzivní práce, 15 vybraných studentů z celé České republiky a desítky hodin školení a mentoringu od odborníků z Mattoni 1873, partnerů programu i dalších firem. Druhý ročník vzdělávacího programu Mattoni Eagles je u konce a stejně jako loni ukázal, že mladí studenti vysokých škol mají obrovský potenciál a odvahu přicházet s inovacemi, které mohou uspět i v praxi.

„Jsem nadšený, jak funguje interakce mezi mladými talenty a zkušenými kolegy z Mattoni 1873, je to oboustranně obohacující. Je inspirativní sledovat, jak mladí studenti přemýšlejí, jak pracují s daty, jak obhájí svůj nápad a jak fungují v týmu. Pro ně to jsou dovednosti, které škola často nepředá – ale které dnes zaměstnavatelé hledají nejvíc,“ říká Jan Medek, HR ředitel Mattoni 1873 a spoluautor projektu.

Letošní zadání bylo o tom najít inovaci pro segment HoReCa (hotely, restaurace, kavárny), která osloví mladou generaci, dá značce Mattoni nový rozměr a spotřebitelům nabídne jedinečný zážitek. Studenti tak analyzovali data, mapovali spotřebitelské trendy, hledali nové příležitosti a své nápady nakonec představili odborné porotě složené z expertů společnosti Mattoni 1873 a dalších odborníků.

Praxe, data a týmová práce jako základ úspěchu

Konkurence byla obrovská a všechny projekty dosahovaly úrovně profesionálních marketingových agentur. Některé koncepty pracovaly s budováním komunit, jiné propojovaly gastronomii s herním světem nebo digitálními aplikacemi.

Nakonec porota vybrala vítězný tým ve složení Denisa Hadrová, Gabina Třetinová a Patrik Hužvár. Jejich nápad se podle všech parametrů ukázal jako nejrychleji realizovatelný a s nejvyšším potenciálem uspět. „Bylo tam viditelné zaměření na zákazníka i spotřebitele, perfektně splněné zadání a skvělý týmový výkon,“ doplňuje Medek.

Program si pochvalují i samotní účastníci. „Byl to nezaměnitelný zážitek, který nikde jinde nedostanu. Je to super příležitost, kde si člověk vyzkouší, jak funguje pod tlakem. Je to jen 14 dnů, ale naučilo mě to víc, než za celý rok,“ říká Elen Hauserová, Mattoni Eagle 2025.

Úspěch letošního ročníku je jasným důkazem, že o podobné příležitosti je mezi studenty obrovský zájem. I proto Mattoni 1873 plánuje pokračovat v programu i v příštích letech a nadále podporovat mladé talenty na jejich kariérní cestě a to na úrovní všech značek spadajících do portfolia Mattoni 1873.

Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *