Ekonomika

Září patří tradičně biopotravinám. V BILLE jejich prodeje meziročně vzrostly o 30 %. Rozšířené portfolio bioproduktů nabídne i Srdce domova

Praha 3. září 2025

Měsíc září se každoročně nese nejen v duchu začátku školního roku, ale rovněž vyzdvihuje důležitost ekologického zemědělství. V průběhu let problematika šetrného zacházení s půdou, ochranou přírody a ohleduplným zacházením se zvířaty nabrala na důležitosti a propisuje se i do nabídky obchodních řetězců. Společnost BILLA tento trend potvrzuje. Oproti předchozímu roku eviduje meziroční nárůst prodejů bioproduktů o 30 % a rozšiřuje i nabídku privátní značky Srdce domova o produkty v biokvalitě.

Září „měsíc bio“ je známým pojmem více než 20 let. Významnou podporu získává pravidelně prostřednictvím kampaně Ministerstva zemědělství a důležitost jí v posledních letech přikládají také obchodní řetězce. Společnost BILLA nabízí bioprodukty dlouhodobě, od roku 2009 navíc pod svojí privátní značkou BILLA Naše bio, posléze BILLA BIO.

Z dat společnosti BILLA vyplývá, že biopotraviny si získávají své místo i v jídelníčcích zákazníků. V meziročním srovnání v rámci celkové nabídky biosortimentu jejich prodeje stoupají o 30 %. U ovoce a zeleniny je meziroční poptávka ještě vyšší, dokonce téměř o 70 %. Je to dáno zejména díky rozšiřující se nabídce produktů a atraktivním cenám, které BILLA zákazníkům nabízí v rámci promočních a jiných věrnostních nabídek.

Mezi novinkami, které BILLA vloni uvedla na trh a které tvořily top 3 nejprodávanější bioprodukty se značkou BILLA BIO, jsou kokosový olej, dětské ovocné pyré jablko-banán a sójový nápoj.

„Produkty z bioprodukce mají mezi spotřebiteli velký potenciál, proto jsme se rozhodli jejich portfolio v BILLE rozšířit. Zákazníci je naleznou v regálech našich obchodů i na e-shopu billa.cz, a to nově i pod naší privátní značkou Srdce domova. První novinkou, která je již k dostání v našem portfoliu, je Srdce domova čerstvé mléko, které dále rozšíříme o nabídku jogurtů, vajec, sýrů a tvarohů,“ říká Daniela Korotvičková, vedoucí oddělení nákupu BILLA Česká republika.

Momentálně má BILLA v nabídce kamenných prodejen více než 300 výrobků a v e-shopu pak mohou zákazníci vybírat z více než 380 produktů s biocertifikací. Z celkové nabídky biosortimentu spadá 109 výrobků pod privátní značky BILLA BIO a BON VIA, ke kterým přibude i 9 výrobků Srdce domova.

Podrobnější informace o nabídce bioproduktů najdete v právě publikovaném katalogu BIO na webu www.billa.cz a také v aktuálních letácích.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2024 vygenerovala čisté tržby ve výši 37 mld. Kč a s 283 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více inf

Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *