Ekonomika

RH 300 Cross: Úspěšný projekt na podporu regionálních podnikatelů přinesl skvělé výsledky

Praha 29. ledna 2025

Mediální zastupitelství Radiohouse na konci loňské roku úspěšně dokončilo projekt RH 300 Cross, jehož cílem bylo podpořit malé a střední podnikatele prostřednictvím unikátní kombinace rozhlasové reklamy a televizní kampaně ve spolupráci s TV NOVA. Projekt se setkal s velkým zájmem klientů a zaznamenal v krátké době mimořádné výsledky.

O projekt měly během dvou měsíců zájem vyšší stovky klientů, z nichž naprostá většina rozhlasovou reklamu ani HbbTV pro podporu svého byznysu nevyužívala. „Realizovali jsme 30 seminářů a více než 700 individuálních setkání. Ze schůzek nejen vyplynulo finální individuální nastavení marketingové podpory RH 300 Cross, ale také spousta námětů a nápadů a možností spolupráce, pro podporu malých a středních podniků, které se vyplatí dále rozvíjet. Navíc nám setkání ukázala, neuvěřitelnou invenci, činorodost a pestrost podnikatelského života napříč ČR,“ pochvaluje si Štěpán Ryska, jednatel Radiohouse.

I přes limitovanou kapacitu projekt RH 300 Cross ukazuje, že synergické propojení rozhlasové reklamy s digitální a televizní kampaní TV NOVA dává smysl podnikatelům napříč obory, jak cenovou dostupností, tak rozsahem marketingových efektů. Radiohouse dlouhodobě podporuje malé a střední podnikání v regionech, podpora probíhala i během covidu a během ekonomické krize. RH 300 Cross je však prvním projektem Radiohouse, který spojil produkty rádiové reklamy s televizí.

Radiohouse, jehož strategickou částí portfolia jsou i regionální rádia, plánuje v podobných aktivitách a podpoře regionálního podnikání pokračovat i v budoucnu.

Společnost RADIOHOUSE s.r.o. je profesionální tým marketingových odborníků, který vhodně kombinuje komunikační a obchodní potenciál významných mediálních značek na českém trhu s potřebami svých klientů. Jsme členem skupiny Media Bohemia, největšího vlastníka rozhlasových stanic v České republice. Každý týden si některé naše rádio naladí téměř polovina rozhlasové populace ve věku 12-79 let. Naprostá většina našich kampaní využívá ve prospěch klienta synergických efektů on-air a on-line reklamy.

Petra Poláchová

Sdílejte ...