Ekonomika

Elitní ocenění Czech Superbrands patří již po jedenácté společnosti Kaufland

Praha, 7. října 2024

 Jedno z nejuznávanějších globálních ocenění, Superbrands, které na základě nezávislých kritérií a výzkumných metod každoročně určuje ty nejlepší firmy na celém světě, již po jedenácté za sebou získává společnost Kaufland.

Značky procházejí výběrovými koly, kde rozhoduje hned několik faktorů. Mezi ně patří budování brandu, povědomí o značce či prestiž společnosti. Ocenění obchodnímu řetězci udělili jak experti z oblasti byznysu, komunikace, marketingu nebo médií, tak i samotní zákazníci. Slavnostní vyhlášení se konalo na galavečeru v pondělí 30. září v pražském Slovanském domě, kde ty nejlepší značky převzaly zasloužená ocenění. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí. 

Program Superbrands má v České republice dlouhou historii a jeho působení bylo obnoveno v roce 2013. Právě od tohoto roku jsou každoročně oceňovány obchodní značky hned v několika kategoriích. Širší výběr firem určuje společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací. Následně z výsledků spotřebitelského průzkumu agentury INCOMIND vzejde seznam semifinalistů. Do soutěže se nelze přihlásit, aby výběr zůstal zcela nezávislý. „Z obhájení titulu Superbrands máme velkou radost. Za více než 25 let na českém trhu se nám podařilo vybudovat si důvěru zákazníků, obchodních partnerů i dodavatelů. Do budoucna chceme pokračovat tímto směrem a nadále zvyšovat kvalitu našeho sortimentu i poskytovaných služeb,“ říká tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl.

V České republice je pro získání ocenění Superbrands podstatné, aby měli zákazníci se značkou spojenou skvělou pověst a významné hodnoty. Hodnotí se také kritérium přístupu k zákazníkovi. Letos se jedná již o dvanáctý ročník této soutěže, z čehož jedenáctkrát bodovala právě společnost Kaufland, která působí na tuzemském trhu 26 let.

Renata Maierl, Pavla Pokorná

O společnosti Kaufland:  – Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 144 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává přibližně 27 000 lidí.Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa, a to v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldavsku. Celkem provozuje více než 1 450 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 000 lidí. Více informací najdete na prodejny.kaufland.cz

Sdílejte ...