PUMA v představuje dvě exkluzivní kolekce plné futuristických inovací i harmonické rovnováhy
Praha, 31. října 2023
PUMA se v roce oslav svého 75. výročí opět vydává cestou kreativních spoluprací. Aktuálně uzavřela partnerství s dvěma progresivními fashion brandy, které pojí futuristický přístup a neokázalá touha po svobodě. Řeč je o francouzské značce Coperni, která se proslavila zejména na pařížských molech, a o značce se švýcarskými kořeny Ottolinger.
První z kreativních partnerství, které bude uvedeno v lednu, je s pařížským brandem Coperni. Značka Coperni, zaměřující se na ready-to-wear oděvy a doplňky, se tak stává historicky druhým partnerem z oblasti vysoké módy, který spojil své síly se značkou PUMA.

PUMA a Coperni společně zkoumali nové formy inovací – Coperni přináší svůj neotřelý pohled na módní technologie a synergicky jej kombinuje s know-how a autenticitou značky PUMA, které pulzují v DNA její sportovní historie.
„Ve značce Coperni jsme našli partnera a vizionáře, který fascinuje svým futuristickým nadhledem. Společně chceme přinést do módy neotřelé inovace a technologie. Celý proces tvorby je velmi vzrušující, řekl Heiko Desens, globální kreativní ředitel společnosti PUMA.
„Jsme poctěni, že naše první spolupráce v oblasti sportovního oblečení je právě se značkou PUMA. Pracovat na teniskách je snem každého designéra. My si díky PUMĚ, která nám otevřela dveře svého oddělení inovací, právě tyhle sny plníme. Těšíme se, až lidé budou nosit náš společný výtvor s avantgardní a ostrou estetiku,“ uvedli zakladatelé společnosti Coperni Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant.
Produkt je výsledkem ambiciózního a radikálního konceptu – obuv, která je navržena podle specifikací výkonnostní fotbalové boty. Designéři čerpali inspiraci z modelu PUMA Future a výsledkem je kombinace módní a sportovní estetiky v jedné siluetě.
Produkty z partnerství PUMA x Coperni budou k dispozici od ledna 2024.
Dalším kreativním partnerstvím letošního sezóny FW23 je spojení se značkou Ottolinger, která se řídí neokázalou ženskostí osvobozenou od omezení daných pohlavím a dalších konvencí. Brandy spolupracovaly na exkluzivní kolekci, která představuje harmonickou rovnováhu mezi dekonstrukcí a klasickými siluetami. Značka Ottolinger potom znovuobjevuje ikonické styly PUMA.
Highlightem spolupráce jsou proslulé boty Mostro. Ty si zachovávají klasické prvky jako je charakteristická špičatá podrážka. Inovovány jsou o chromované kovové prvky a žhavé barvy. Bota ke kolenům spojuje pásky s robustní siluetou, zatímco základ boty v podobě tenisky vylepšuje designovou DNA boty dynamickými tkaničkami. Dalším prvkem kolekce je ikonická lakovaná kožená kabelka PUMA x Ottolinger, která zaujme svým tvarem s textovými bublinami a výrazným brandingem.
PUMA x Ottolinger je k dostání na ottolinger.com
Laura Allur
Společnost Coperni založili Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant v roce 2013. V Coperni se potkává móda a technologie, spojuje couture techniky s technickými inovacemi. Meyer a Vaillant vyjádřili zájem o vytváření návrhů, k nimž si nositelé vytvoří emocionální vztah. Název značky pochází od Mikuláše Koperníka, který byl sám o sobě revolucionářem. V roce 2015 byla značka Coperni jmenována finalistou Ceny LVMH.
PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu.