Rádio Blaník spouští zbrusu nový Ranní bankomat
Praha 24. března 2023
V pondělí 20. března odstartovala na Rádiu Blaník speciální hra s názvem Ranní bankomat Rádia Blaník. Projekt poběží až do konce června a každé ráno od pondělí do pátku nabídne posluchačům možnost vyhrát 5000 Kč. Stačí, když jako první odhalí výherní kombinaci pomyslného PIN kódu od bankomatu. Cílem nové hry je maximálně podpořit délku poslechu u Dobrého rána Petra Brožíka a Martina Císaře. Rádio Blaník chystá i významnou kampaň, kdy využije prostor v printu, on-linu a na billboardech. Hlavním partnerem soutěže je Raiffeisenbank a.s.
Rádio Blaník startuje tento týden své největší promo jarního programového schématu.

Pro posluchače stanice připravila novou hru do Dobrého rána Rádia Blaník, která poběží od pondělí do pátku vždy v čase 5:00 – 9:00 hod. Princip hry je jednoduchý. Moderátoři Petr Brožík a Martin Císař každé ráno postupně odhalí 4 čísla, která tvoří pomyslný výherní PIN k bankomatu. Posluchač, který se po zaznění 4. čísla dovolá jako první do studia a prozradí výherní kombinaci PINu, získá částku 5000 Kč.
„Vtip je v tom, že v časech, kdy kolegové odhalují jednotlivá čísla, není žádná logika. Všechna 4 čísla mohou klidně zaznít během jedné hodiny nebo první číslo řekneme hned po páté hodině a další až o půl osmé. Důležité je, aby byla hra pestrá a napínavá,“ vysvětluje Daniel Rumpík, programový ředitel Rádia Blaník.
„Naše nová soutěž si klade za cíl motivovat posluchače ke každodennímu poslechu ranního vysílání Petra Brožíka a Martina Císaře a v souvislosti s tím i prodloužit dobu poslechu rádia,“ říká Petr Uchytil, ředitel marketingu a produktu Media Bohemia a dodává: „Soutěž podpoříme proto také kampaní na billboardech, v printu i on-linu, kde bude hlavní vizuál poprvé také představovat moderátory Dobrého rána Rádia Blaník, Petra Brožíka a Martina Císaře.“
Kampaň k soutěži využije billboardové, printové a on-line plochy. Jasnou volbou pro partnerství ke hře byla Raiffeisenbank a.s., která dlouhodobě nabízí výběry ze všech bankomatů zdarma.
Mediální skupina Media Bohemia je jednou z nejvýznamnějších ryze českých mediálních skupin. Jejími vlastníky a zároveň zakladateli jsou Daniel Sedláček a Jan Neuman. Díky rozsáhlým akvizičním aktivitám se Media Bohemia stala největší tuzemskou rozhlasovou skupinou. Součástí skupiny jsou čtyři rozhlasové programové sítě obsahující 25 stanic a rozhlasové mediální zastupitelství Radiohouse. Kromě rádií je součástí této multimediální skupiny i nahrávací a dabingové studio AudioTech, kde ročně vznikne více než 2000 spotů a společnost RadiaCZ, jež stojí za populární aplikací Radia.cz. Do portfolia společnosti Media Bohemia spadají ještě marketingová agentura MMS neboli Media Marketing Services, Allegria – Firma na zážitky nebo přímý dovozce evropských vín se zaměřením na Itálii, společnost Albarelo.
Zuzana Nevoralová