Spuštění webových stránek společnosti cargo-partner
Vídeň 5. února 2018
Poskytovatel mezinárodní informační logistiky cargo-partner znovu uvedl do provozu své webové stránky a představuje se novým vzhledem. Důraz je kladen na orientaci zákazníků, jednoduché procházení a intuitivní uživatelské rozhraní. Nové webové stránky obsahují interaktivní mapu světa a portál pracovních nabídek a jsou optimalizovány pro PC, notebooky, tablety a chytré telefony.
Byl spuštěn provoz nových webových stránek cargo-partner, na kterých se společnost představuje aktualizovaným obsahem, inovativním vzhledem a optimalizovaným komfortem použití. Nový vzhled je charakterizován úsporným a otevřeným uspořádáním stránek a velkými navigačními prvky. Poutavé obrazové prvky doprovázejí vizualizaci služeb a přepravních řešení poskytovaných společností cargo-partner. Menu bylo přepracováno za účelem intuitivnějšího ovládání a obsah optimalizovaný pro vyhledávače pomáhá uživatelům najít, co potřebují, pomocí nejběžněji používaných internetových portálů. Tyto nové webové stránky byly vytvořeny pomocí responzivního web designu, aby bylo zajištěno optimální zobrazování na jakémkoli počítači nebo mobilním zařízení.
Studie prokazují, že 94 % zákazníků B2B vyhledává informace na internetu a 83 % zákazníků navštíví webové stránky příslušné společnosti před tím, než se rozhodne pro nákup. Tyto nové webové stránky jsou tedy považovány za klíčový kanál při oslovování stávajících a potenciálních klientů. Na důležitosti stále větší měrou nabývá i propojení internetových platforem. Nové webové stránky cargo-partner nabízejí funkci “vyžádání nabídky”, která potenciálním zákazníkům umožňuje zasílat podrobné poptávky přímo z webové stránky. Společnost cargo-partner k udržování kontaktu s potenciálními zákazníky a obchodními partnery aktivně využívá i sociální platformy LinkedIn, XING, Vimeo, YouTube a Instagram.
Kromě obsahu a vzhledu s větším zaměřením na zákazníka jsme integrovali technické prvky, které umožňují intuitivní přístup k informacím, například interaktivní mapu s klíčovými údaji o 125 pobočkách společnosti cargo-partner ve 29 zemích. Chceme se také představit jako příkladný zaměstnavatel s otevřenou firemní kulturou. Kromě portálu pracovních nabídek se všemi volnými pracovními pozicemi jsou v části „Naše příběhy“ uvedeny příběhy zaměstnanců poskytující vhled do jejich vzrušující a rozmanité pracovní náplně,“ vysvětluje Christina Hainbuchner, ředitelka pro komunikaci a marketing.
Společnost cargo-partner plánuje průběžné rozšiřování svých webových stránek podle dalších fází vývoje. Kromě anglické a německé verze bude dalším krokem překlad obsahu webových stránek do jazyků zemí, ve kterých je společnost cargo-partner zastoupena.
Christina Hainbuchner