Fajn rádio spustilo nový online produkt – Smoothie z pekla
Praha 11. června 2022

Od konce května mohou posluchači Fajn rádia slýchat v éteru novou rubriku Smoothie z pekla, která je ale primárně určena pro Youtube, TikTok a ostatní sociální sítě. Pořad je určený nejmladší cílové skupině posluchačů rádia a moderuje ho Aneta Kratochvílová.
„Již delší dobu jsme uvažovali o formátu, který by odpovídal naší současné marketingové strategii – digital first content,“ říká Ondřej Cikán, programový ředitel Fajn rádia a dodává: „Volně jsme se inspirovali populárními TikTok a Youtube challengemi, kde mladí lidé pijí smoothie z hodně nesourodých surovin. K tomu jsme přidali rozhovor, který staví na atraktivních otázkách na tělo, takže pokud nechce náš studiový host pít smoothie z pekla, musí pravdivě odpovědět. Díky tomu získáváme v každém případě atraktivní obsah pro naše posluchače a fanoušky.“

Rádio tak dle digital first content strategie vytvoří primárně youtube formát, který následně využívá na sociálních sítích TikTok a Instragram. Poté rozhovor využije ať již kompletně nebo pouze jeho fragmenty v on-air vysílání. „Věřím, že tento formát bude atraktivní i pro zadavatele reklamy, protože je v českém rádiovém prostředí unikátní, nabízí možnost umístění product placementu klientů zejména z oblasti výrobků potravin a nápojů,“ vysvětluje Ondřej Cikán.
Z hlediska přínosů pro značku Fajn rádio si od tohoto formátu jeho vedení slibuje navýšení počtu nejen posluchačů, ale také fanoušků na TiktToku, kde má značka nyní 71 tis. sledujících a průměrný počet zhlédnutí videa je dokonce přes čtvrt milionu. Na Instagramu má rádio přes 74 tisíc followerů a na Facebooku dokonce více než 230 tisíc.
Celý pořad naleznete zde: SMOOTHIE Z PEKLA I Aneta Kratochvílová w/ Vašek Matějovský – YouTube
Zuzana Nevoralová
Mediální skupina Media Bohemia je jednou z nejvýznamnějších českých mediálních skupin. Jejími vlastníky a zároveň zakladateli jsou Daniel Sedláček a Jan Neuman. Díky rozsáhlým akvizičním aktivitám se Media Bohemia stala největší tuzemskou rozhlasovou skupinou. Součástí skupiny jsou čtyři rozhlasové programové sítě obsahující 40 stanic, 2 rozhlasová a 1 internetové mediální zastupitelství s celkovým zásahem více než 5 milionu lidí, obsahové weby, e-shopy a nahrávací a dabingové studio.