Média Lagardere spouští projekt Rádio Srdcem pro Život dětem…
Praha 27. listopadu 2017
Multimediální dům Lagardere Active ČR podpoří obecně prospěšnou společnost Život dětem, která se zaměřuje na pomoc nemocným a handicapovaným dětem. Koncem listopadu spustí charitativní projekt Rádio srdcem, který zakončí velkým koncertem na Staroměstském náměstí v sobotu 9. prosince. Vystoupí na něm například kapela Kryštof, Mirai & Poetika, Marek Ztracený, Anna K a další. Lagardere spustí koncem listopadu také masivní kampaň ve vysílání všech značek i na sociálních sítích a webech, v rámci které bude podporovat sbírkové konto. Chystá také live-streamový přenos z koncertu, do kterého se zapojí nejen umělci a moderátoři, ale i další subjekty. Jako generální partner se do projektu připojila společnost Lidl.
Projekt Rádio srdcem volně navazuje na loňský koncert Evropa 2 srdcem, jen se do něj tentokrát zapojila úplně všechna média ze sítě Lagardere, vč. dětské značky Pigy. „V loňském roce se nám ukázala velká síla našich médií v informování o společenských tématech. Třeba jen přímý přenos z charitativního koncertu si pustilo více než 800 tisíc lidí a věřím, že mnoho z nich pak přistoupilo i k aktivní pomoci. Za sebe jsem moc rád, že prostřednictvím projektu Rádio srdcem pomáhají naše značky i její zaměstnanci takové krásné věci jako je sbírka Život dětem. Protože u ní máme jasnou garanci toho, že finanční prostředky půjdou skutečně těm dětem, které je nejvíce potřebují, a navíc naše média budou u toho,“ říká Michel Fleischmann, prezident multimediální společnosti Lagardere Active ČR.
Kampaň Rádio srdcem
Lagardere Active ČR spustila k projektu Rádio srdcem kampaň koncem listopadu. Lidé se tak ve vysílání a zejména na webových stránkách rádia mohou poznat konkrétní příběhy dětí, se kterými moderátoři rádia natočili emotivní video medailonky a kterým poputují finance z letošní sbírky. V průběhu charitativního koncertu bude na webu a sociálních sítích stanic Evropa 2 a Frekvence 1 k vidění live-streamový přenos. Do projektu se také jako generální partner připojila společnost Lidl.
Více informací o projektu i samotném koncertu naleznete zde:
Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí více jak 7 z 10 posluchačů v ČR. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.
Zuzana Nevoralová