Ekonomika

Konference o školním stravování v MAKRO Akademii představila aktuální trendy v gastronomii upravené pro dětské strávníky

Ve dnech 18. a 19. října 2017 se v pražské MAKRO Akademii konala konference S chutí do světa výživy aneb Setkání teorie s praxí, skládající se z bloku přednášek výživových specialistů i odborníků na školní stravování a z praktických workshopů s odborníky z gastronomie. Konferenci pořádala Asociace školních jídelen České republiky ve spolupráci se společností MAKRO.

Stravování ve školách je jedním z nejdůležitějších faktorů, které rozhodují, jaké návyky a vztah k jídlu si děti vytvoří. Přední odborníci na výživu v rámci konference o školním stravování předali účastníkům, kterými byli především vedoucí školních jídelen, kuchaři a kuchařky, své poznatky a zkušenosti z praxe. Zástupci školních jídelen se tak seznámili se současnými trendy ve výživě i se zpracováním surovin a moderními kuchyňskými technologiemi.

„Kvalitní školní stravování je základním pilířem pro zlepšení stravování celé společnosti. My věříme, že aktivitami, jako je právě tato konference S chutí do světa výživy, pomůžeme zlepšit stravování nejen ve školách,“ komentuje význam konference Miroslav Formánek, specialista na školní stravování společnosti MAKRO.

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr

Zuzana Berezňáková, Romana Nýdrle

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

 

 

 

Sdílejte ...