Ekonomika

Společnost The Coca-Cola Company ČR/SR má nového komerční-ho ředitele. Stal se jím Pawel Ozierski

Praha 3. května 2021

  • Novým komerčním ředitelem The Coca-Cola Company ČR/SR je od 1. května 2021 Pawel Ozierski.
  • Významně se podílel na strategii růstu a akceleračních programech, v jejichž důsledku se Coca-Cola stala po sedmi letech opět lídrem na slovenském trhu.
  • V loňském roce řídil ze strany The Coca-Cola Company ČR/SR společný program s Coca-Cola Hellenic Bottling Company ČR/SR na podporu znovuotevření hotelů, restaurací a kaváren po první vlně koronavirové pandemie.

Pawel Ozierski pracuje pro The Coca-Cola Company ČR/SR od roku 2018. První dva roky zastával funkci Senior Brand Managera pro značky Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley a později roli Business Managera pro Slovensko. V rámci jeho působení se společnost Coca-Cola stala např. oficiálním sponzorem mistrovství světa v hokeji (2019) či partnerem filmových hitů Star Wars a Avengers, což se prakticky okamžitě odrazilo ve frekvenci nárůstu prodejů nápojů u mladistvých.

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou (SGH) v rodné Varšavě a své bohaté profesní zkušenosti získal především u globálních firem. Jedenáct let působil u společnosti Mondelez a brandů jako Jacobs, Milka či Cadbury, kde připravoval strategii, program podpory a vývoje portfolia za účelem růstu podílu jednotlivých značek na trhu. Ve společnosti Kraft Foods se Ozierskemu podařilo zastavit několikaletý pokles u sezonního portfolia zboží a zároveň zvýšit podíl jeho prodejů na vysoce konkurenčním trhu ve Velké Británii.  Na českém a slovenském trhu vedl značku Milka, kdy se mu podařilo posílit postavení této značky na trhu a pravidelně zvyšovat její meziroční obrat. Na svém kontě má nespočet prestižních marketingových ocenění. Ve svém volném čase se vedle cestování zajímá o focení a digitální média, architekturu a věnuje se cyklistice, lyžování nebo potápění.

Marek Tereba

O společnosti The Coca-Cola Company: The Coca-Cola Company je největším výrobcem nápojů na světě, který svým spotřebitelům ve více než 200 zemích nabízí přes 500 značek perlivých i neperlivých nápojů. Coca-Cola neustále vyvíjí a vylepšuje své portfolio, například snížením cukru v nápojích nebo uváděním nových inovativních výrobků na trh. Společnost usiluje také o snížení dopadu na životní prostředí obnovou vody používané ve výrobě a podporou recyklace. Společně se stáčecími společnostmi zaměstnává více než 700 000 lidí a pomáhá přinášet ekonomické příležitosti místním komunitám po celém světě.

ce informací naleznete na adrese https://www.coca-colacompany.com a sledovat můžete Twitter, Instagram, Facebook a LinkedIn.

Sdílejte ...