cargo-partner rozšiřuje týdenní objemy železniční přepravy LCL z Evropy do Číny
Vídeň, 10. dubna 2020
Dopady pandemie koronaviru vedly k nedostatečné kapacitě v dopravě mezi Evropou a Čínou. Uvedený poskytovatel logistických služeb nedávno představil dva nové přímé spoje LCL přepravy týdně, a to mezi Duisburgem a Hefei a mezi Lincem a Xi’anem. Vzhledem k tomu, že se doba přepravy pohybuje kolem 16 dní, využívá mnoho zákazníků jako řešení právě železniční dopravu.

V důsledku krize spojené s pandemií viru COVID-19 a narušených dodavatelských řetězců vznikla poptávka po rychlejší alternativě vůči námořní přepravě, což výrazně zvýšilo zájem o železniční Hedvábnou stezku. Rovněž se výrazně zvýšily ceny letecké i námořní přepravy z Evropy do Číny. Mnoho společností hledá alternativy k zajištění přepravy důležitých zásilek do Asie. cargo-partner si je vědom této potřeby atraktivních a spolehlivých alternativ k běžným postupům a nabízí proto řadu dalších možností.
Přeprava z Duisburgu do Hefei každou sobotu
Jednou z těchto alternativ je nová železniční
sběrná služba vypravovaná jednou týdně
z německého Duisburgu do Hefei ve střední Číně. Zásilky lze vyzvednout
prostřednictvím husté sítě center společnosti cargo-partner v celé západní
Evropě včetně Itálie. První kontejner byl naložen před dvěma týdny v Duisburgu
a odjel 21. března; druhý kontejner následoval o týden později. Doba přepravy
do Hefei činí přibližně 16 dní. Moderní sledovací nástroje využívající GSM
zajišťují plnou transparentnost v celém dodavatelském řetězci.
Z Lince do Xi’anu každý pátek
Kromě toho byla nabídka železniční dopravy
rozšířena o sběrnou přepravu prováděnou každý pátek z rakouského Lince do
Xi’anu. Tato služba zahrnuje jak vyzvednutí ve střední
a východní Evropě, tak distribuci po celé Číně. Doba dojezdu tohoto spoje se v
průměru pohybuje také kolem 16 dnů. Díky přímému spojení bez překládky umožňuje
přímá linka LCL společnosti cargo-partner dosáhnout rychlých časů přepravy a
předchází rizikům s dodatečnou manipulací a překládkou zboží.
Dlouholeté zkušenosti na „železniční hedvábné stezce“

„Nová železniční hedvábná stezka přinášela úspěch
po dlouhou dobu, už před současnou krizí. Jsme přesvědčeni, že její význam v
budoucnosti jen poroste – a to nejen pro přepravu zboží z východu na západ, ale
také opačným směrem“, zhodnotil CEO, Stefan Krauter. Společnost skutečně již
více než 5 let organizuje železniční přepravu celokontejnerů
i sběrných kontejnerů mezi Asií a Evropou a má dlouholetou pověst zkušeného
železničního přepravce po této „nové hedvábné stezce“. Přepravované objemy a
počty spojů uvedeného poskytovatele logistických služeb na této trase neustále
rostou.
Železniční přepravní služby cargo-partner zahrnují distribuci door-to-door i skladování s celou škálou služeb s přidanou hodnotou, jako je nakládka, vykládka, paletizace nebo zajištění kontejnerů, stejně jako komplexní podporu při řešení celního odbavení a odborné znalosti prostředí Evropy a Číny.
Protože železniční doprava je až o 50 % rychlejší než námořní a až o 60 % nákladově efektivnější než letecká, není překvapivé, že tuto alternativu využívá stále více zákazníků společnosti cargo-partner. Nízká emise CO₂ je vítaným vedlejším účinkem.
O společnosti cargo-partner
cargo-partner je soukromá firma střední velikosti poskytující komplexní logistické služby a související informační technologie. Společnost nabízí komplexní portfolio letecké, námořní a pozemní přepravy
a skladových řešení. Díky dlouholetému působení na trhu přichází cargo-partner s řešením na míru pro různorodé portfolio zákazníků napříč odvětvími. Společnost cargo-partner byla založena v roce 1983, v roce 2019 dosáhla obratu 825 milionů eur a na jejím úspěchu se podílelo 3150 zaměstnanců.
Christina Kalløkken / Director Corporate Communications & Marketing
cargo-partner GmbH
Airportstrasse 9
2401 Fischamend, Austria
Tel.: +43 5 9888-11322, Fax: +43 5 9888-11225
E-Mail: [email protected], www.cargo-partner.com