BILLA se připravuje na svátek sv. Martina. Očekává vyšší poptávku, proto navýšila letošní objednávky o 25 %
Modletice 5. listopadu 2025
Tradiční svatomartinské oslavy se blíží a s nimi i oblíbené menu, které k 11. listopadu neodmyslitelně patří – pečená husa a sklenka mladého vína. Společnost BILLA Česká republika letos na svátek svatého Martina u svých dodavatelů zajistila pro své zákazníky o 25 % větší objem hus než v roce 2024 a nabídne i široký výběr svatomartinských vín zejména z moravských vinic.

„Svatý Martin patří dlouhodobě k nejpopulárnějším listopadovým svátkům mezi našimi zákazníky. V týdnu před 11. listopadem zaznamenáváme každoročně nejvyšší poptávku po husách, kachnách a svatomartinských vínech. Letos jsme proto přes naše stálé dodavatele zajistili o čtvrtinu více hus než vloni, abychom pokryli rostoucí zájem zákazníků. V naší nabídce nechybí ani cenově dostupnější kachny, které zákazníci mohou koupit po celý rok,“ uvádí Daniela Korotvičková, vedoucí oddělení nákupu společnosti BILLA Česká republika.
Zákazníci najdou v nabídce chlazené husy, a to jak vcelku, tak husí stehna nebo prsa s kostí. V akční nabídce BILLA nabízí také pochutiny na slavnostní stůl, jako například Svatomartinskou husí paštiku, Svatomartinský salám nebo kachní pršut. Od pátku 7. listopadu pak budou k dostání i svatomartinská vína v ceně od 59,90 korun.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši více než 35 mld. Kč (2023), s 287 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí Srdce domova, Nice Bites, BILLA bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Ready, BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.

