Ekonomika

ROSSMANN si pro spolupráci vybral Native PR

Praha, 3. října 2025

Komunikační agentura Native PR rozšířila své klientské portfolio o významnou značku českého retailu, když zvítězila ve výběrovém řízení na poskytovatele PR služeb pro síť drogerií ROSSMANN, která je aktuálně nejrychleji rostoucím drogistickým řetězcem v České republice.

Spolupráce byla zahájena na začátku července a jejím prvním vrcholem byla úspěšná medializace zahájení výstavby nového logistického centra ROSSMANN, které se stane nejmodernějším v segmentu drogistického zboží u nás.

„Spolupráce s ROSSMANN nás těší hned ze dvou důvodů – jednak jde o silnou a rychle rostoucí značku na českém trhu, jednak už první měsíce dokazují, že společně umíme přinášet konkrétní výsledky. Úspěšná medializace otevření nového logistického centra je toho důkazem a věřím, že i další projekty potvrdí, že ROSMANN a Native PR tvoří silný tým,“ říká Václav Pavelka, řídící partner a hlavní konzultant Native PR.

„První pololetí letošního roku bylo navíc z pohledu akvizic velmi úspěšné – vedle ROSSMANN jsme navázali spolupráci také se značkami Planetum, Hurom, Klik.cz nebo JK šperky. A daří se nám i ve druhém pololetí, kdy máme již uzavřeny tři další smlouvy, které zveřejníme, jakmile bude mít naše práce pro tyto klienty první hmatatelné výsledky,“ doplňuje Pavelka.

Native PR poskytuje profesionální služby v oblasti firemní komunikace a budování vztahů s veřejností. Na českém trhu působí od roku 1993 a mezi její klienty patří úspěšné mezinárodní i tuzemské společnosti          z různých oborů. Je jedním ze zakládajících členů Asociace Public Relations (APRA).

 Více informací naleznete na www.nativepr.cz

Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *