Ekonomika

Lidl účastí na zemi Živitelce vyjadřuje podporu českým dodavatelům

Praha 20. srpna 2025

Lidl Česká republika se již podruhé představí na prestižním veletrhu Země živitelka v Českých Budějovicích jako stabilní partner českých producentů. Společnost spolupracuje se 401 tuzemskými dodavateli, díky čemuž se produkty mnoha z nich dostávají i na zahraniční trhy. Návštěvníky haly R1 čeká degustace těchto výrobků.  

Nové partnery obchodní řetězec Lidl aktivně vyhledává, zároveň však roste i počet těch, kteří se se zájmem o spolupráci obracejí na Lidl sami. Díky této strategii vzniká stále širší síť tuzemských dodavatelů, kterým se prostřednictvím Lidlu otevírají nové exportní příležitosti. „Velkou výhodou pro naše dodavatele je, že se nemusí starat o hledání obchodních partnerů ani investovat do marketingu v jednotlivých zemích. Všechno potřebné zařizujeme my,“ říká mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.  Od roku 2018 vzrostl export českých dodavatelů prostřednictvím společnosti Lidl o téměř 10 miliard korun. To představuje nárůst o 141 % a potvrzuje dlouhodobý přínos této spolupráce. 

Kromě prezentace českých producentů a dodavatelů představí Lidl na Zemi živitelce také své privátní značky a jejich ambasadory. Každou hodinu zde budou probíhat ochutnávky produktů privátních značek Pikok, Pilos, Ballino či Argus. K ochutnání bude také káva z vlastní pražírny Lidlu, křupavé pečivo přímo z pece a další produkty. Potravinový sortiment doplní sportovní vybavení Crivit a nářadí Parkside.

V Lidl zóně se představí i ambasador Kuchyně Lidlu kuchař Roman Paulus, který představí své triky a tipy, ukáže techniky přípravy jídel a poskytne inspiraci pro domácí vaření. V kutilské zóně Parkside bude youtuber Bradman Tom přinášet praktické rady pro kutily. Značka Crivit společně s Jakubem Vágnerem představí témata ze světa rybaření a outdoorové výbavy.

Lidl se letos stal sponzorem oslav 60. narozenin Večerníčka, proto ani na Zemi živitelce nebude chybět tematický program. Návštěvníci se mohou těšit i na kolo štěstí s hodnotnými cenami, pro nejmenší návštěvníky budou připraveny rozcvičky s Bobem a Bobkem, workshopy pro děti a rodiče o zdravých svačinkách a také smoothie bike, na kterém si budou návštěvníci moci svůj nápoj namixovat šlapáním na kole. Více informací na: Podporujeme české zemědělce

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 322 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

https://www.facebook.com/lidlcesko

Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *