Kluboví partneři pro sezónu 2025/2026
Praha 16. července 2025
Sparta prohlubuje spolupráci se svými silnými obchodními partnery. Adidas posunul Spartu na nejvyšší úroveň svých klubů v rámci regionu CEE.

V sezóně 2025/2026 pokračujeme ve spolupráci s našimi největšími dlouhodobými obchodními partnery Betano, Epet, adidas, T-Mobile a ČSOB. Tato spolupráce je dále rozvíjena a intenzivněna, čehož si ize všímat například na rostoucím množství soutěží a zážitků pro fanoušky (jak na stadionu, tak v našem digitálním prostředí).
Podepsaná byla nová dlouholetá smlouva s dosavadním technickým partnerem adidas, globálním tradičním značkovým dodavatelem, který má ve svém portfoliu největší fotbalové kluby světa. Nová smlouva znamená razantní prohloubení partnerství. Sparta se dostala na nejvyšší úroveň klubů rodiny adidas v rámci regionu CEE. Odpovídají tomu jen obchodní podmínky, ale také kromě jiného režimu navrhování nových dresů – ten bude klubu umožňovat personalizaci a vlastní design při zachování vyšší kvality materiálu a to pro všechny sady
Pro tuto sezónu byla většinou dotazována unikátní třístranná spolupráce sportovních značek se streetwearovým brandem, jež dala vzniknout oficiálním třetím sadám dresů. Spojení Sparta – adidas – Footshop na profesionálním hráčském dresu má období ve výjimkách velkých klubů v Premier League či italské lize. V českém sportovním prostředí se jednalo o první počin svého druhu. Odtajnění spolupráce předcházel PR tah ve formě muralu u letenského metronomu a následného herního videa Oficiálního launche 3. dresu se zúčastnilo na 300 influencerech a následný prodej pak překonal dosavadní prodejní číslo například historii klubu.
Nová partnerství – silný nadnárodní brand a zážitky k nezaplacení
Do nové sezóny vstupujeme i s několika novými silnými partnery. V naší partnerské pyramidě přibývají velká jména, která jsou známá i ve spojení s elitním evropským fotbalem – nadnárodní společností Allianz a Mastercard. Allianz vstupuje do prvního závodu akademie, benefity budou postupně získávat i fanoušci A-týmu
Technologicky Mastercard přináší prohlídky stadionů a fanouškům příležitost získat zážitky, které nelze koupit. Od pneumatik TOMKET se na výhodu mohou těšit spartánské motoristy a v poslední řadě jsme v pyramidě přivítali již více změněný Footshop a otevřeli s ním nový rozměr dosahu streetwearové komunity. Díky efektivní spolupráci s našimi partnery budou podobné projekty a aktivace i nadále přibývat. Všechny změny nových partnerů klubu jsou ve třetí nejvyšší kategorii pyramid.
