Sladká atmosféra, skvělá Kamila Nývltová a mnoho zábavy. Haribo Dezertmánie již zná svou vítězku!
Praha 30. ledna 2025

Finále soutěže Haribo Dezertmánie. Dlouho očekávaná chvíle, kdy se pět finalistů probojovalo přes Facebookové sdílení až do finálního kola, je za námi. V pátek 24. ledna byl udělen titul vítěze šikovné Renatě Spáčilové z Vidče, která se statečně poprala se všemi třemi disciplínami a její dezert, nápoj i servírování bylo oceněno prvním místem.
Pětice laických cukrářů, kteří se zúčastnili Facebookové soutěže – tedy prvního kola Haribo Dezertmánie a zaujali svými dezerty ozdobenými Haribo bonbónky, se 24. ledna sjela přímo do srdce Prahy obhájit své cukrářské schopnosti a zvítězit.

První cenu si odvezla úžasná Renata Spáčilová z Vidče se svým dokonalým dezertem plným ovoce, kterou přišla podpořit celá rodina. Druhé místo získala Aneta Cvečková, která uchvátila porotu svým profesionálním servírováním a jak se říká „pastvou pro oči“. Třetí místo patří Petře Štefanové a jejímu „zamilovanému“ dezertu, nápoji a zdobení, kterým nešlo odolat. Pětice soutěžících si musela poradit nejen s designem svých dezertů, ale také využít tvary, barvy a chutě Haribo bonbónků, aby jejich výtvor zazářil.

Hlavní tváří sladké soutěže Haribo Dezertmánie nemohl být nikdo jiný než zpěvačka Kamila Nývltová, která je v přípravě dezertů a moučníků jako ryba ve vodě. Akci po celou dobu moderovala a dodala tak soutěžícím neopakovatelný zážitek.
„Jsem opravdu šťastná, že jsem mohla být součástí této soutěže. Příprava dezertů je pro mě opravdová vášeň, a když k tomu přidáte tak nádhernou atmosféru, troufám si říct, že se tu vytvořila taková rodinná pohoda, kterou miluju. Soutěžící byli skvělí a celý tým také – a to všechno je ještě umocněné bonbonky Haribo, které mám prostě ráda. Byla to opravdu nezapomenutelná zkušenost,“ říká Kamila Nývltová.
„Soutěž jsme vytvořili, aby naši zákazníci mohli naplno popustit uzdu své kreativitě a použít při tom naše bonbony Haribo. Bylo úžasné vidět, jak kombinace barev a chutí dokázali v desertech a nápojích využít. Těší nás, že jsme mohli lidem nabídnout nejen zábavu, ale i prostor pro jejich fantazii a tvořivost! Haribo tak opět přineslo dětskou radost dětem i dospělým,“ dodává Dana Broersma, Head of Marketing Haribo.
Anežka Kharrat