Ekonomika

MONETA je klientsky nejpřívětivější bankou roku

Praha, 14. listopadu 2024

V letošním ročníku prestižní soutěže Visa Nejlepší banka se MONETA stala klientsky nejpřívětivější bankou roku. Úspěch zaznamenala i v hlavní kategorii Nejlepší banka, kde obhájila druhé místo.

„Ocenění jako klientsky nejpřívětivější banka na trhu je pro nás nesmírně důležité. V tomto ocenění se posuzují náklady na každodenní bankovní služby, nabízené úrokové sazby úvěrů a vkladů a dostupnost banky prostřednictvím poboček a bankomatů – to, že jsme získali 1. místo, je důkazem, že jsme z MONETY skutečně udělali banku výhodných nabídek. Jsme velmi vděční všem klientům, kteří nám svěřili své finance, a slibujeme, že se budeme i nadále snažit poskytovat ještě lepší produkty a služby,“ říká Andrew Gerber, Chief Retail Banking Officer MONETA Money Bank. 

Skvělý výsledek zároveň podpořilo stříbrné umístění Monety v hlavní kategorii Nejlepší banka. Mezi trojici nejlepších bank v Česku se umístila již po několikáté, mimo jiné i díky možnosti sjednání široké škály produktů online anebo rozsáhlé sdílené síti více než 1 900 bankomatů, z nichž je téměř 800 vkladových. V letošním roce navíc banka rozšířila nabídku produktů a služeb o virtuální karty, dlouhodobý investiční produkt, službu Click to Pay a platbu na telefonní číslo.

Letošní ročník soutěže Visa Nejlepší banka roku, pořádaný Hospodářskými novinami, se konal již po šestnácté. Jejím cílem je podpořit rozvoj bankovního trhu a poskytnout veřejnosti ucelený přehled o finančním trhu, včetně produktů a služeb nabízených finančními institucemi. Soutěž hodnotí dva pohledy – klientský a ekonomický. V kategorii zaměřené na klientskou přívětivost se hodnotilo, jaké jsou náklady na vedení běžného účtu, výhodnost nabízených spořicích produktů, úvěrů na bydlení či půjček, a také hustota pobočkové sítě nebo dostupnost bankomatů. Pro ekonomické hledisko jsou rozhodující finanční výsledky banky.

MONETA Money Bank, a.s., která je řídící osobou koncernu MONETA, je přední nezávislou českou bankou poskytující služby svým zákazníkům prostřednictvím celostátní pobočkové sítě. Od svého vstupu na Pražskou burzu cenných papírů v roce 2016 má banka silnou pozici v retailovém a zemědělském sektoru a svoje služby zaměřuje na malé a střední podniky. Klienti MONETA tvoří přes 15 % populace České republiky a využívají její multikanálovou strategii, která zahrnuje více než 130 poboček, přes 2000 bankomatů ve vlastní i sdílené síti, digitální bankovní aplikaci, která je špičkou na trhu, a dále vlastní call centrum, smluvní prodejce automobilů, stavební spořitelnu a leasingové partnery.

Sdílejte ...