Zábava

Rádio Blaník startuje novou hudební hru 3 za 3

Praha 27. února 2024

V pondělí 26. února odstartovala na Rádiu Blaník nová hudební hra s názvem 3 za 3! Zábavná hra, která běží v Dobrém ránu Rádia Blaník, se opět zaměřuje na hudební positioning stanice a posílení délky poslechu stanice. Rádio Blaník počítá i s kampaní, kde využije, reklamu v titulech A11, VLM, CNC.

Rádio Blaník z mediální skupiny Media Bohemia připravilo pro své posluchače novou soutěž s názvem 3 za 3, ve které bude rozdávat každé všední ráno 3 tisíce korun.

„Hra je určena zejména těm posluchačům, kteří ladí Rádio Blaník hlavně proto, že mají rádi české písničky,“ říká Daniel Rumpík, programový ředitel Rádia Blaník.

Pravidla hry

Milovníci českých písniček se mohou do hry zaregistrovat pomocí jednoduché SMS. Ranní moderátor Petr Slíva zavolá každý všední den jednomu posluchači a zadá mu hudební úkol. Soutěžící bude muset podle 3 krátkých vteřinových ukázek ze 3 různých českých písniček poznat, kdo je zpívá.  Když se to danému posluchači podaří, získá 3 tisíce korun. Když ne, následující den se bude na Rádiu Blaník hrát o dvojnásobek. Jackpot se bude následně navyšovat až do chvíle, kdy se některému z posluchačů podaří uhádnout všechny 3 interprety v aktuální výherní kombinaci.

„Pro letošní rok se v marketingových strategiích Rádia Blaník soustředíme na dvě klíčové oblasti. První z nich oslavuje 25 let existence stanice, zatímco druhá zdůrazňuje naše hudební zaměření na české hity. Vedle rozsáhlých image kampaních, které cílí na prodloužení doby poslechu, se soustředíme i na posílení povědomí o naší značce a jejím hudebním charakteru v regionech, kam vyrazíme v létě s naší poutí Rádia Blaník,“ doplňuje Petr Uchytil, ředitel marketingu a produktu.

Rádio Blaník podpořilo nový on-air projekt také silnou kampaní. Kromě OOH kampaně, využije Rádio Blaník i reklamu v titulech A11, CNC a VLM.

Mediální skupina Media Bohemia je jednou z nejvýznamnějších ryze českých mediálních skupin. Jejími vlastníky a zároveň zakladateli jsou Daniel Sedláček a Jan Neuman. Díky rozsáhlým akvizičním aktivitám se Media Bohemia stala největší tuzemskou rozhlasovou skupinou. Součástí skupiny jsou čtyři rozhlasové programové sítě obsahující 25 stanic a rozhlasové mediální zastupitelství Radiohouse. Kromě rádií je součástí této multimediální skupiny i nahrávací a dabingové studio AudioTech, kde ročně vznikne více než 2000 spotů a společnost RadiaCZ, jež stojí za populární aplikací Radia.cz. Do portfolia společnosti Media Bohemia spadají ještě marketingová agentura MMS neboli Media Marketing Services, Allegria – Firma na zážitky nebo přímý dovozce evropských vín se zaměřením na Itálii, společnost Albarelo.

Zuzana Nevoralová

Sdílejte ...