Různé

Prosecco, kabelky a český um – designérka Lucie Kalousová vytvořila se svou značkou Patrick Poppet unikátní sérii kabelek  pro Mionetto

Praha, 20. června 2022

Velkou výzvou byla pro designérku a zakladatelku české značky kabelek Patrick Poppet Lucii Kalousovou spolupráce s jedním z nejstarších výrobců prosecca, společností Mionetto. Lucie pro značku vytvořila limitovanou edici stylových kabelek a obrazů inspirovaných širokým portfoliem a ikonickým designem Mionetto Prosecco.

Kolekce poppetek Mionetto Prosecco nabízí výběr z několika stylových variant, které se hodí pro každou příležitost. Od malé večerní, inspirované nejvyšší řadou Mionetto Cartizze, po velkou kabelku, reflektující mimořádnost vlajkové lodi Mionetto Prosecco Prestige DOC brut.

„Ke každé z pěti lahví jsem vytvořila jednu kabelku. Nadchly mě nejen oblé tvary lahví a typické barvy pro Mionetto jako oranžová a černá, ale také světle růžová nebo zlatá barva, které odrážejí barvu prosecca. Itálie je mi navíc blízká jak životním stylem, tak kvalitou materiálů, které ve své práci využívám. Poppetky se totiž vyrábějí v České republice ručně v malém rodinném brašnářství, a to z prvotřídní italské usně, vysvětluje Lucie Kalousová, která si spolupráce s Mionetto Prosecco velmi váží.

Co říká Lucie o jednotlivých modelech a tvarech limitované řady poppetek?

Lucie pracovala s barvami typickými pro Mionetto, tedy oranžovou, černou, ale také se světle růžovými a zlatými odstíny, které odrážejí barvu prosecca. Neodmyslitelným prvkem limitované edice jsou kožená kolečka odkazující na bublinky a bohaté perlení.

Mionetto Prosecco Prestige DOC brut je vlajkovou lodí značky, poppetka je tedy dominantní s převládající ikonickou oranžovou barvou. Svým tvarem připomíná košík, tolik typický pro slunečné léto a zábavu. V případě inspirace lahví Mionetto Prosecco Prestige DOC Extra Dry jsem vsadila na smyslnost a eleganci černé barvy, mini lahev Mionetto Prosecco Prestige DOC brut 0,2 l zase stojí za vznikem malé a hravé poppetky, do níž se přesto vejdou veškeré nezbytnosti.

Všechny barvy Mionetto, včetně světle růžové, jsou zastoupeny na kabelce, jejímž předobrazem byla lahev Mionetto Prosecco Rosé DOC. Tvar poppetky odkazuje
na 3 x 3 Collection, použitá useň s chlupem je charakteristickým znakem kabelek Patrick Poppet. Mionetto Cartizze D.O.C.G. Dry v sobě skrývá nejvyšší apelaci prosecca, a tak se i v této poppetce odráží jedinečnost a elegance umocněná kovovým kruhem pro nošení a zlatou barvou všech komponent na znamení ušlechtilosti,“
doplňuje Lucie Kalousová.

Ani plíšek nazmar

Stranou Luciina zájmu nezůstaly ani jednotlivé části lahví. Na svých zahraničních cestách si totiž všimla velké záliby konzumentů šumivých vín ve sbírání plíšků z lahví a jejich využití v dekoraci interiérů. Rozhodla se pro jejich „artovější“ zpracování a v rámci spolupráce s Mionetto Prosecco vytvořila také dva originální obrazy, sestávající z 80 černých plíšků z prosecca v oranžovo-zlatém vyznění.

Více informací o značce a produktech Patrick Poppet najdete
na www.patrickpoppet.cz. Sledovat nás můžete také na sociálních sítích – IG @patrickpoppetprague a FCB @PatrickPoppetPrague.


Projekty v roce 2022:
 https://drive.google.com/drive/folders/1J_i8xYPw133HCWr5Snh-VqxNh2sTGAKk?usp=sharing

Credit: Tino Kuskunis, Patrick Poppet

Mariana Pohlová

Značku prémiových kožených kabelek – poppetek – založila Lucie Kalousová v roce 2019. Název Patrick Poppet v sobě skrývá jméno Luciina milovaného syna Patrika a anglický výraz pro „zlatíčko“. Kabelky Patrick Poppet jsou vyráběny pouze z těch nejkvalitnějších lícových usní a komponentů z Itálie i tuzemska. Usně vždy pocházejí z hospodářských zvířat, čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Zhruba 80 % práce na kabelkách probíhá ručně.

Poznávacím znamením „poppetek“ je také na zakázku zhotovená zlatá podšívka s logy a stylové balení produktů.

Pod značkou Patrick Poppet najdete dnes kromě „poppetek“ (kolekce Black Diamond Collection, Summer Edition a 3 x 3 Collection) a doplňků také trička z organické bavlny nebo autorské obrazy Lucie Kalousové. 

Lucie Kalousová – designérka a majitelka značky Patrick Poppet

Lucie Kalousová vystudovala sportovní management, poté působila v oblasti PR a eventů pro špičkové, převážně technologické světové značky. Vždy ji však silně přitahoval svět módy a umění. Své praktické zkušenosti i teoretické znalosti v této oblasti sbírala mj. v La Gallery Novesta (dnes VIDDA fashion & living concept store), na kurzech Fashion designu na Střední průmyslové škole oděvní, UMPRUM a na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara ZČU
v Plzni. Lucie Kalousová je také autorkou projektu mapujícího českou módní scénu – Czech Fashion Design.

V roce 2022 vytvořila speciální limitovanou edici kabelek pro značku Mionetto Prosecco.

Sdílejte ...