Salesforce a Amazon Web Services pomáhají distributorům obsahu snadno zavádět, škálovat a personalizovat předplatné vysoce kvalitního streamovaného videa
Praha 22. února 2022
Společnosti Salesforce a Amazon Web Services (AWS) představily nabídku, která kombinuje vysoce kvalitní technologii streamování videa s jedinečnými nástroji pro analýzu diváckých dat a zpětné vazby.
„Přilákat a udržet si různorodé publikum a zároveň poskytovat konzistentní a vysoce kvalitní video je jednou z klíčových výzev, které dnes distributoři obsahu čelí. Spolupráce Salesforce a AWS přináší komplexní mediální nabídku specifickou pro dané odvětví, která je určena pro služby přímého přenosu videa a živého vysílání. To distributorům obsahu umožňuje rozšířit jejich možnosti a zároveň jim pomáhá rychle zavádět nové nabídky služeb, jako jsou předplatitelské balíčky a produktové balíčky,” řekl Christopher Dean, viceprezident a generální ředitel divize Media & Entertainment & Media Cloud společnosti Salesforce. „Společně poskytujeme přizpůsobitelnou sadu škálovatelných a snadno nasaditelných nástrojů řízených umělou inteligencí, které dále pomáhají studiím, provozovatelům streamovacích služeb, publikacím a dalším uspokojit touhu po personalizovaném obsahu.“
Nabídka předplatného od Salesforce a AWS poskytuje spotřebitelům jedinečné výhody
Globální nabídka je založena na funkcích Salesforce Customer 360 a Media Cloud pro správu životního cyklu předplatitelů, včetně personalizace s využitím umělé inteligence (AI), zákaznických dat a analýzy, a na funkcích společnosti AWS v oblasti médií, dat, analýzy, AI a strojového učení.
Technologie zefektivňuje způsob správy cesty předplatitele od registrace až po nové funkce služby, zajišťuje monetizaci obsahu, platby a oprávnění, podporuje poskytování dynamičtějších a cílenějších reklam a zlepšuje interakce se zákazníky a kampaně s cílem snížit jejich odliv. Výhody pro distributory obsahu zahrnují:
Integrovanější a personalizovanější zážitky: Distributoři obsahu mohou personalizovat zážitky diváků a zároveň podporovat získávání nových předplatitelů, generovat dodatečné příjmy a zároveň zvyšovat loajalitu, udržení a podporu zákazníků. Předplacená streamovací služba může například doporučit nadcházející placený obsah, například speciál profesionálního automobilového šampionátu pro předplatitele, kteří milují automobily, a zároveň integrovat nové modely poskytování obsahu – například živé vysílání – nad stávající předplacené služby.
Zvýšení retence díky dodatečnému přehledu o divácích: Distributoři obsahu mohou získat hlubší přehled o zapojení předplatitelů do obsahu, například o akcích kliknutí nebo o tom, co se jim líbí a nelíbí u konkrétních doporučení obsahu, která jsou jim servírována. Přístup k těmto poznatkům pomáhá personalizovat marketingové kampaně na míru zákazníkovi, což v konečném důsledku vede k jeho přeměně na dlouhodobějšího předplatitele. Pokud si například fitness video služba všimne, že angažovanost předplatitele začíná slábnout, může mu nabídnout lekce od jeho oblíbeného instruktora a iniciovat tak nové zapojení.
Konfigurovatelná platforma pro snadnou podporu zážitků řízených obchodem: Distributoři obsahu mohou snadno přizpůsobit zážitek, například zavádět a škálovat zážitky založené na obchodování s obsahem a cíleném umisťování reklamy. Značka může například provést umístění produktu ve videostreamu a umožnit tak divákovi nákup daného produktu současně se sledováním videa.
„S pokračujícím vývojem bude společnost Salesforce pokračovat ve spolupráci s AWS a inspirovat odvětví, aby zvážilo hlubší integraci mezi životním cyklem předplatitele a poskytováním videa D2C, identifikací a zapojením publika tak, aby byla monetizace jednodušší a nákladově efektivnější,“ řekl Dean.
Přední společnosti v oblasti médií a zábavy využívají AWS a Salesforce k vytváření inovativních nabídek
Technologie Salesforce a AWS již pomáhá řídit inovace a transformaci u některých nejuznávanějších světových značek – včetně společnosti NBC Universal – s cílem zvýšit loajalitu a angažovanost zákazníků a snížit náklady na vlastnictví streamovacích služeb D2C.
Tato kombinovaná nabídka umožní distributorům obsahu všech tvarů a velikostí vytvářet inovativní, škálovatelné a ziskové nabídky pro diváky, které pomohou uspokojit poptávku spotřebitelů po obsahu.
Více informací
Další informace o komplexním řešení Salesforce pro správu životního cyklu předplatitelů naleznete zde.
Chcete-li se podívat, jak bude fungovat nabídka Salesforce a AWS D2C pro předplatné videa, klikněte zde.
Chcete-li se dozvědět více o další fázi streamování D2C, přečtěte si tento blog, jehož spoluautory jsou společnosti Salesforce a AWS.
O společnosti Salesforce:
Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM). Více informací naleznete na: www.salesforce.com.
Novinky o Salesforce můžete sledovat také na twitterovém účtu a blogu:
EU Blog: https://www.salesforce.com/eu/blog
Twitter (the global account): https://twitter.com/salesforce
Článek vychází z originálu:
Marcela Vylitová, Fabián Gradolph