Ekonomika

MAKRO bude mít otevřeno na Štědrý den i druhý svátek vánoční

Praha 22. prosince 2020

Všechny prodejny sítě velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR budou mít během vánočních svátků upravenou otevírací dobu. Na Štědrý den 24. prosince budou zákazníkům k dispozici do 11.30 hod., 25. prosince bude zavřeno a 26. prosince budou opět otevřeny od 8 do 18 hodin. Zákazníci se zlatou kartou MAKRO mohou na druhý svátek vánoční začít nakupovat dokonce o hodinu dříve než ostatní.

„Naše prodejny otevíráme stejně jako vloni dopoledne na Štědrý den a na druhý svátek vánoční, kdy ovšem platí jiná otevírací doba než obvykle. Naším cílem je zajistit plynulé zásobování všech restaurací a drobných podniků, které jsou stále v provozu. Vedle toho jsme i významným dodavatelem do nemocnic a sociálního sektoru obecně, tam všude potřebují dodávky i přes vánoční svátky.“ komentuje vánoční otevírací dobu Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.

Prodejny MAKRO budou mít během vánočních svátků otevřeno tak, aby splňovaly jak požadavky novely Zákona o prodejní době v maloobchodě a velkoobchodě z loňského roku, tak mimořádná nařízení vlády související s koronavirovou epidemií.

Otevírací doba prodejen MAKRO se může vlivem vládních opatření měnit. Veškeré změny budou vždy uvedeny u jednotlivých prodejen na webových stránkách www.makro.cz.

Vánoční otevírací doba prodejen MAKRO v roce 2020

Do 23.12.Běžná otevírací doba
Štědrý den 24. 12.Otevřeno do 11:30 hodin
1. svátek vánoční 25. 12.Zavřeno
2. svátek vánoční 26. 12.Otevřeno pro zlaté zákazníky od 7 hodin, pro ostatní pak od 8 do 18 hodin
27. 12. – 30. 12.Běžná otevírací doba
31. 12.Otevřeno do 18 hodin
Nový rok 1. 1.Zavřeno

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr

Kateřina Čajanková, Romana Nýdrle

Sdílejte ...