MAKRO bude mít otevřeno na Štědrý den i druhý svátek vánoční
Praha 22. prosince 2020
Všechny prodejny sítě velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR budou mít během vánočních svátků upravenou otevírací dobu. Na Štědrý den 24. prosince budou zákazníkům k dispozici do 11.30 hod., 25. prosince bude zavřeno a 26. prosince budou opět otevřeny od 8 do 18 hodin. Zákazníci se zlatou kartou MAKRO mohou na druhý svátek vánoční začít nakupovat dokonce o hodinu dříve než ostatní.
„Naše prodejny otevíráme stejně jako vloni dopoledne na Štědrý den a na druhý svátek vánoční, kdy ovšem platí jiná otevírací doba než obvykle. Naším cílem je zajistit plynulé zásobování všech restaurací a drobných podniků, které jsou stále v provozu. Vedle toho jsme i významným dodavatelem do nemocnic a sociálního sektoru obecně, tam všude potřebují dodávky i přes vánoční svátky.“ komentuje vánoční otevírací dobu Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.
Prodejny MAKRO budou mít během vánočních svátků otevřeno tak, aby splňovaly jak požadavky novely Zákona o prodejní době v maloobchodě a velkoobchodě z loňského roku, tak mimořádná nařízení vlády související s koronavirovou epidemií.
Otevírací doba prodejen MAKRO se může vlivem vládních opatření měnit. Veškeré změny budou vždy uvedeny u jednotlivých prodejen na webových stránkách www.makro.cz.
Vánoční otevírací doba prodejen MAKRO v roce 2020
Do 23.12. | Běžná otevírací doba |
Štědrý den 24. 12. | Otevřeno do 11:30 hodin |
1. svátek vánoční 25. 12. | Zavřeno |
2. svátek vánoční 26. 12. | Otevřeno pro zlaté zákazníky od 7 hodin, pro ostatní pak od 8 do 18 hodin |
27. 12. – 30. 12. | Běžná otevírací doba |
31. 12. | Otevřeno do 18 hodin |
Nový rok 1. 1. | Zavřeno |
METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.
METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.
Kateřina Čajanková, Romana Nýdrle