Ekonomika

Uvedení prvních deseti obchodních center pod značkou Westfield v kontinentální Evropě odstartuje série hudebních vystoupení s mezinárodními hvězdami.

Praha 15. září 2019

  • Světově známá retailová značka Westfield nabídne návštěvníkům zážitky na zcela nové úrovni.
  • V rámci uvedení značky Westfield v České republice vystoupí hudební skupina Clean Bandit.

Společnost Unibail-Rodamco-Westifled (URW) dnes oznámila dvě hudební vystoupení mezinárodních interpretů v obchodních centrech Westfield Chodov v České republice a Westfield Arkadia v Polsku. Oznámení navazuje na v zahraničí již dříve zveřejněná plánovaná vystoupení mezinárodních hvězd v obchodním centru ve Švédsku a sedmi obchodních centrech ve Francii, kde se během září představí John Legend, Rita Ora, Aya Nakamura nebo Kendji. Živá vystoupení se konají u příležitosti uvedení značky Westfield v deseti obchodních centrech v Evropě.

Značka Westfield, která působí na území Velké Británie a Spojených států, bude poprvé představena i v kontinentální Evropě a do svého názvu ji převezme sedm center ve Francii, dále po jednom v Polsku, Švédsku a České republice. Další centra z portfolia Unibail-Rodamco-Westfield přibydou v následujících dvou letech. Jedná se vždy o centra, která jsou v rámci svého trhu i portfolia URW klíčová. Pod vlajkou Westfield budou navazovat na svou lokální tradici i znalost zákazníků a současně využívat přínosů značky Westfield. Těmi jsou zkušenosti z realizace velkolepých zážitkových akcí, unikátní služby nebo budování partnerství s dalšími mezinárodními značkami.

K příležitosti uvedení deseti nových obchodních center Westfield jsou plánována hudební vystoupení světových hvězd s kapacitou až 25 000 návštěvníků. Tyto eventy jsou ukázkovým příkladem ambiciózního světového programu pro zákazníky, který je poznávacím znamením značky Westfield.

„Uvedení světově proslulé značky Westfield v kontinentální Evropě přichází v době, kdy spotřebitelé očekávají od návštěvy nákupního centra více než jen samotný nákup. Po akvizici firmy Westfield v roce 2018 je toto uvedení dalším milníkem v naší globální strategii a je to zároveň v tomto odvětví historicky první rebranding provedený v takovémto rozsahu.

Se svou kombinací prvotřídních prodejen, restaurací či bister a zábavních možností včetně jedinečných eventů a služeb je Westfield vzorem nákupních destinací po celém světě. Možnost zažít něco nevšedního je pro spotřebitele dalším důvodem k návštěvě a přesně v tom je budoucnost maloobchodu,“ říká Christophe Cuvillier, CEO skupiny Unibail-Rodamco-Westfield.

Myf Ryanová, CMO pro Evropu a ředitelka pro značku a strategický marketing skupiny Unibail-Rodamco-Westfield podotýká: „Značka Westfield v sobě spojí to nejlepší z lokálního a z celosvětového. Zachováme místní identitu a propojenost s komunitou a současně navážeme na úspěch jiných světových nákupních destinací Westfield, jakými jsou Westfield London nebo Westfield Stratford City, tak, abychom zážitek z návštěvy pozvedli na novou úroveň. Vystoupení světových hvězd populární hudby budou prvními z mnoha dalších akcí a eventů, které centra svým zákazníkům nabídnou.“

Pohodlí zákazníků je pro značku Westfield prioritou, proto budou v centrech uvedeny zákaznické služby jako víceúčelové lounge click & services, šatny a uzamykací skříňky, výdejní místa online nákupů, spoty určené k refundaci DPH nebo třeba nová dárková karta Westfield. Věrnostní program, jehož součástí je řada nabídek, služeb i akcí, bude rovněž rebrandován a znovu představen jako Westfield Club. Další inovace centra představí v následujícím roce.

Vstupenky na hudební vystoupení skupiny Clean Bandit ve Westfield Chodov v Praze jsou zdarma a v omezeném množství právě k dispozici na portálu Ticketstream zde, kde naleznete i bližší informace o akci. Pro fanoušky je také připravena soutěž o osobní setkání s jejich hudebním idolem. V den koncertu budou rovněž spuštěny akce u jednotlivých obchodníků v centrech, jež uvedení značky Westfield doprovodí speciálními nabídkami, dárky a zážitkovými akcemi.

Živá hudební vystoupení

Francie:

  • Westfield Les Quatre Temps (12. září, 20.30) – John Legend
https://westfieldles4temps.eventbrite.co.uk
  • Westfield Forum des Halles (13. září, 19.45) – John Legend
https://westfieldforumdeshalles.eventbrite.co.uk
  • Westfield Vélizy 2 (14. září, 19.00) – Rita Ora
https://westfieldvelizy2.eventbrite.co.uk
  • Westfield Rosny 2 (17. září, 20.00) – Kendji Girac
https://westfieldrosny2.eventbrite.co.uk
  • Westfield Parly 2 (18. září, 19.00) – Aya Nakamura
https://westfieldparly2.eventbrite.co.uk
  • Westfield Carré Sénart (22. září, 18.30) – Kendji Girac
https://westfieldcarresenart.eventbrite.co.uk

Polsko:

  • Westfield Arkadia (25. září, 20.00) – Clean Bandit

Česká republika:

  • Westfield Chodov (26. září, 20.00) – Clean Bandit

Švédsko:

  • Westfield Mall of Scandinavia (28. září, 19.30) – Rita Ora

Více informací o společnosti Unibail-Rodamco-Westfield naleznete na webu www.urw.com.

Tereza Raidová, Petra Valentová

O společnosti Unibail-Rodamco-Westfield

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je přední světový developer a provozovatel exkluzivních nákupních center s portfoliem v hodnotě 65,2 miliardy eur (údaj z 30. června 2019), z toho 86 % činí maloobchody, 7 % kanceláře, 5 % konferenční a výstavní prostory a 2 % služby. Skupina v současné době provozuje 92 nákupních center, z toho 55 „vlajkových“ v nejdynamičtějších velkoměstech Evropy a Spojených států. Její centra každoročně uvítají 1,2 miliardy návštěvníků. Ve 12 zemích na 2 kontinentech poskytuje skupina Unibail-Rodamco-Westfield jedinečné prostory, jež jsou nejen vhodné k prodeji koncovým zákazníkům i k prezentaci značek, ale zároveň svým nakupujícím návštěvníkům nabízejí jistotu výjimečného a neustále obměňovaného zážitku.


Se svými 3 700 profesionálními zaměstnanci, bezkonkurenčním know-how i historií svého vývoje má skupina Unibail-Rodamco-Westfield ideální pozici k tomu, aby dokázala generovat nejvyšší možnou hodnotu a budovat celosvětově nejkvalitnější projekty. Skupina má k dispozici projektový kapitál ve výši 11,9 miliardy eur.


Skupina Unibail-Rodamco-Westfield se rovněž pyšní svým programem Better Places 2030, který je vyjádřením jejích ambicí vytvářet lepší místa – taková, jež respektují ty nejvyšší environmentální standardy a přispívají ke zvyšování celkové kvality života ve velkoměstech.


Úhrnné akcie Unibail-Rodamco-Westfield jsou registrovány na burze Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW) a sekundárně v Austrálii prostřednictvím Chess Depositary Interests. Skupina je nositelem ratingu A od agentury Standard & Poor’s a ratingu A2 od agentury Moody’s.

Více informací naleznete na webu www.urw.com.

Navštivte naši knihovnu médií na adrese https://mediacentre.urw.com.

Sledujte novinky o skupině na Twitteru @urw_group, LinkedInu @Unibail-Rodamco-Westfield a Instagramu @urw_group.

Sdílejte ...