Nadace a pomoc

15. ročník sbírky Srdce dětem v Lidlu vynesl 40 milionů korun

Praha 6. prosince 2025

Sbírka Srdce dětem, kterou každoročně pořádá Lidl Česká republika spolu s organizací Život dětem, letos vynesla 40 000 000 Kč. Za celou dobu fungování sbírky tak překonal celkový výtěžek už 400 milionů korun a pomohla více než 11 tisícům nemocných dětí.

Do 15. ročníku sbírky, který se konal od 10. do 23. listopadu 2025, se zákazníci mohli zapojit nákupem samolepek u klasických i samoobslužných pokladen, nově však také prostřednictvím webových stránek či digitálně „lajkem“ na sociálních sítích.

Všechny získané prostředky pomohou vážně nemocným dětem a jejich rodinám. Díky solidaritě a příspěvkům zákazníků napříč celou Českou republikou se ve sbírce podařilo vybrat 34 960 000 Kč. Společnost Lidl tento výtěžek navýšila darem ve výši 5 040 000 Kč, čímž byla výsledná částka pro organizaci Život dětem dorovnána na 40 milionů korun.

Výtěžek ze sbírky organizace Život dětem rozdělí mezi rodiny dětí s vážnými onemocněními, například nemocí motýlích křídel, autismem, dětskou mozkovou obrnou, cystickou fibrózou, svalovou dystrofií, onkologickými diagnózami či kombinovanými postiženími.

„Sbírka Srdce dětem podporuje vážně nemocné děti a jejich rodiny již 15 let. Naše předvánoční kampaň s mottem ‚Úžasné věci se vyplatí každý den‘ připomíná, že i malé skutky mohou přinést významnou pomoc těm, kteří ji nejvíce potřebují. A ve sbírce Srdce dětem se ukazuje, že je to právě podpora a solidarita našich zákazníků, které mají skutečný dopad,“ uvádí generální ředitel společnosti Lidl Česká republika Tomasz Kuźma.

 Ve středu 3. prosince se uskutečnil slavnostní koncert, během něhož došlo k předání šeku. Ten za společnost Lidl Česká republika předal Filip Jičínský, jednatel odpovědný za personální oblast, ředitelce organizace Život dětem Marii Křepelkové.

„Sbírka Srdce dětem je obdivuhodným přínosem pro rodiny s nemocnými dětmi. Tyto rodiny si nesmírně cení jednak neskutečného nasazení společnosti Lidl a všech jejích zaměstnanců, bez nichž by sbírka Srdce dětem nebyla. Stejný obdiv patří všem laskavým zákazníkům, kteří vnímají tuto dnes již tradiční sbírku jako více než potřebnou. Jsme vděčni, že nejsou lhostejní k těm, kterým osud rozdal do života víc než náročné karty,“ říká Maria Křepelková a dodává: „Letošní nádherná částka je velkým příslibem pro všechny, kteří pomoc tolik potřebují. Věřte, že uděláme vše pro to, aby tyto peníze v roce 2026 skutečně rozjasnily někdy velmi náročné dny rodičů nemocných dětí. Jsou vděčni, že na to nejsou sami. A za to děkujeme z celého srdce.“

Sbírka Srdce dětem se tradičně koná v listopadu a je spojena s předvánočním obdobím, kdy společnost Lidl věnuje zvýšenou pozornost podpoře těch, kteří to nejvíce potřebují. Pomoc druhým je pro Lidl dlouhodobým závazkem, a právě proto se k tomuto období váže i vánoční kampaň, která podporuje projekty s pozitivním dopadem, včetně sbírky Srdce dětem.

Lidl. To se vyplatí.

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 325 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 71 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

https://www.facebook.com/lidlcesko

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *