Ekonomika

Nákup v moderním supermarketu odpovídajícím současným trendům si nově užijí i obyvatelé Králova Dvora

Modletice 3. prosince 2025

 BILLA zde otevírá v pořadí 14. novou prodejnu v letošním roce.

Obchodní řetězec BILLA je letos absolutním vítězem v počtu otevřených nových prodejen. V pořadí již 14. prodejnu dnes otevřel ve středočeském Králově Dvoře. Pro obyvatele tohoto města s 11 000 obyvateli i pro zákazníky z okolí to znamená širší možnost pohodlného nákupu čerstvých potravin, privátních značek i regionálních produktů od místních producentů v prostředí moderního supermarketu, který odpovídá požadavkům zákazníků a využívá úsporné technologie šetrné k životnímu prostředí.

Nová prodejna je již 54. prodejnou ve Středočeském kraji a zároveň další, kterou BILLA posiluje svoji pozici na tuzemském trhu. Zákazníkům nabízí komfort moderního supermarketu včetně prostorných uliček, přehledného členění sortimentu, nejmodernějších technologií, úsporného LED osvětlení a pohodlné pokladní zóny s možností zaplacení na samoobslužných pokladnách. Celkově BILLA provozuje na území České republiky již 289 prodejen.

Nová prodejna BILLA s prodejní plochou přes 900 m2 nabídne zákazníkům tradiční bohatou nabídku potravin s důrazem na produkty českých dodavatelů, čerstvé ovoce a zeleninu i pečivo. Nechybí ani nabídka kvalitního masa, uzenin, mléčných produktů nebo nápojů. Na výběr mají nejen z nejširší nabídky oblíbených značek, ale také produktů privátních značek BILLA, ať už je to Česká farma, Clever, Vocílka nebo BILLA Premium, Srdce domova, Nice Bites, BILLA Ready nebo Bon Via.

„BILLA letos velmi výrazně investuje do expanze a modernizace stávajících prodejen. Dnes jsme otevřeli nejen novou prodejnu v Králově Dvoře, ale i zrekonstruované prodejny ve Zlíně a Holešově. Zákazníci si tak nakoupí své oblíbené produkty v příjemném prostředí našich prodejen, ale i ve městě, kde jsme naše služby ještě nenabízeli,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA Česká republika.

V roce 2025 investovala BILLA do modernizace a rozvoje své sítě na 2,5 miliardy korun. Zlepšování a rozšiřování jejích služeb je pak jednou z priorit i pro příští rok.

   

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši více než 35 mld. Kč (2023), s 289 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí Srdce domova, Nice Bites, BILLA bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Ready, BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.    

   REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermark

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *