Ekonomika

Prestižní ocenění pro Kaufland: K-Jarmark získává titul Nejdůvěryhodnější značka 2025

Praha, 14. listopadu 2025

 Privátní značka K-Jarmark obchodního řetězce Kaufland získala prestižní titul Nejdůvěryhodnější značka 2025. K-Jarmark přináší poctivé produkty od českých výrobců a farmářů a staví především na kvalitě a tradičních recepturách. O jejím vítězství v kategorii privátních značek rozhodlo 4 000 českých spotřebitelů, což jasně potvrzuje, že jde o značku, které Češi skutečně důvěřují.

Důvěra spotřebitelů je jedna z nejdůležitějších hodnot každé značky. Program Nejdůvěryhodnější značka společnosti Atoz Marketing Services oceňuje značky právě na základě volby samotných zákazníků. Ti letos již po jedenácté rozhodovali o vítězích v 95 různých kategoriích v rámci nezávislého průzkumu realizovaného ve spolupráci s agenturou NIQ. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhlo 13. listopadu na galavečeru v rámci kongresu Czech Retail Days.

Získání titulu Nejdůvěryhodnější značka 2025 ukazuje, že si K-Jarmark u českých spotřebitelů dlouhodobě buduje nejen oblibu, ale i důvěru. Mezi zákazníky je populární již od svého uvedení v roce 2019.

„Jsme nesmírně hrdí na to, že naši práci ocenili sami spotřebitelé a značku K-Jarmark označili za nejdůvěryhodnější. Věříme, že tato důvěra pramení z naší filozofie – za každým produktem je poctivý příběh, který staví na kvalitě a respektu k tradičním českým recepturám a surovinám od místních výrobců,“ říká Martina Bočanová, vedoucí oddělení vlastních značek obchodního řetězce Kaufland.

Výrobky značky K-Jarmark navíc pravidelně bodují i v dalších soutěžích, čímž dokazují, že jsou skutečně českými favority. Nové K-Jarmark produkty se též každoročně ucházejí o ocenění ve Volbě spotřebitelů. Ocenění získávají také v soutěžích Česká chuťovka a Dětská chuťovka, kde hlasují zástupci odborné i dětské poroty. Není proto divu, že se značka K-Jarmark stala symbolem kvalitních českých výrobků, které si zákazníci rádi vybírají a kterým důvěřují.

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 145 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává přibližně 27 000 lidí.Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldavsku. Celkem provozuje více než 1 450 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 000 lidí. Více informací najdete na prodejny.kaufland.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *