Prestižní ocenění pro Kaufland: K-Jarmark získává titul Nejdůvěryhodnější značka 2025
Praha, 14. listopadu 2025
Privátní značka K-Jarmark obchodního řetězce Kaufland získala prestižní titul Nejdůvěryhodnější značka 2025. K-Jarmark přináší poctivé produkty od českých výrobců a farmářů a staví především na kvalitě a tradičních recepturách. O jejím vítězství v kategorii privátních značek rozhodlo 4 000 českých spotřebitelů, což jasně potvrzuje, že jde o značku, které Češi skutečně důvěřují.


Důvěra spotřebitelů je jedna z nejdůležitějších hodnot každé značky. Program Nejdůvěryhodnější značka společnosti Atoz Marketing Services oceňuje značky právě na základě volby samotných zákazníků. Ti letos již po jedenácté rozhodovali o vítězích v 95 různých kategoriích v rámci nezávislého průzkumu realizovaného ve spolupráci s agenturou NIQ. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhlo 13. listopadu na galavečeru v rámci kongresu Czech Retail Days.

Získání titulu Nejdůvěryhodnější značka 2025 ukazuje, že si K-Jarmark u českých spotřebitelů dlouhodobě buduje nejen oblibu, ale i důvěru. Mezi zákazníky je populární již od svého uvedení v roce 2019.
„Jsme nesmírně hrdí na to, že naši práci ocenili sami spotřebitelé a značku K-Jarmark označili za nejdůvěryhodnější. Věříme, že tato důvěra pramení z naší filozofie – za každým produktem je poctivý příběh, který staví na kvalitě a respektu k tradičním českým recepturám a surovinám od místních výrobců,“ říká Martina Bočanová, vedoucí oddělení vlastních značek obchodního řetězce Kaufland.


Pod značkou K-Jarmark aktuálně nabízíme více než 340 produktů. Na našich prodejnách je zákazníci najdou napříč celým sortimentem, například v sortimentu ovoce a zeleniny, dále pečiva, mléčných výrobků, uzenin až po trvanlivé potraviny, které vznikají ve spolupráci s výrobci z různých koutů České republiky. Novinkou letošního roku je též limitovaná vánoční edice K-Jarmark produktů. Zákazníci se mohou těšit například na různé kolekce tradičního vánočního cukroví, hotová vánoční těsta, perníky nebo na produkty nezbytné pro přípravu štědrovečerní večeře, jako jsou tradiční máslo, majonéza či speciální zeleninová směs do bramborového salátu.

Výrobky značky K-Jarmark navíc pravidelně bodují i v dalších soutěžích, čímž dokazují, že jsou skutečně českými favority. Nové K-Jarmark produkty se též každoročně ucházejí o ocenění ve Volbě spotřebitelů. Ocenění získávají také v soutěžích Česká chuťovka a Dětská chuťovka, kde hlasují zástupci odborné i dětské poroty. Není proto divu, že se značka K-Jarmark stala symbolem kvalitních českých výrobků, které si zákazníci rádi vybírají a kterým důvěřují.
Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 145 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává přibližně 27 000 lidí.Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldavsku. Celkem provozuje více než 1 450 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 000 lidí. Více informací najdete na prodejny.kaufland.cz.

