Zábava

Partnerství Kauflandu a kapely Jelen se posouvá na novou úroveň

Praha 9. listopadu 2025

Praha 9. listopadu 2025

Po úspěšné sérii letních minikoncertů v rámci kampaně Kaufland Tour s kapelou Jelen přichází nový krok v partnerství mezi populární českou kapelou Jelen a řetězcem Kaufland. Spolupráce, která původně vznikla jako série hudebních zastávek u vybraných prodejen po celé České republice, se nyní rozšiřuje do dlouhodobého kulturního a marketingového projektu.

Během uplynulého léta navštívila kapela Jelen s Kauflandem více než deset českých měst. Na parkovištích a venkovních prostranstvích před prodejnami vznikla improvizovaná hudební pódia, kde se stovky fanoušků mohly setkat se svými oblíbenými interprety tváří v tvář – zdarma a v přátelské atmosféře.

„Bylo úžasné vidět, jak se lidé zastaví cestou z nákupu, vezmou děti, přátele, a společně si s námi zazpívají. Měli jsme pocit, že jsme znovu objevili sílu jednoduché radosti z hudby,“ říká Jindra Polák, frontman kapely Jelen.

Kaufland se dlouhodobě zaměřuje na podporu komunitních projektů, lokálních iniciativ a české kultury. Po letních koncertech se proto obě strany rozhodly posunout spolupráci dál – nejen směrem k hudbě, ale i ke společenské odpovědnosti.

„Zájem lidí nás překvapil. Ukázalo se, že i menší formáty akcí mohou mít obrovský dosah a pozitivní dopad na místní komunity. Proto připravujeme pokračování projektu, které propojí hudbu, dobročinnost a regionální podporu,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

Nová fáze spolupráce má přinést celoroční program – od zimních akustických vystoupení v menších sálech přes exkluzivní obsah na sociálních sítích až po společné charitativní akce. Plánuje se také vydání limitované edice zboží s motivy kapely Jelen, jejíž část výtěžku půjde na podporu českých dětských domovů.

„Hudba pro nás vždy byla o spojování lidí. A když k tomu můžeme přidat konkrétní pomoc, dává nám to obrovský smysl,“ dodává kapela.

Partnerství Kauflandu a kapely Jelen tak ukazuje, že propojení komerční značky a umělecké tvorby nemusí být jen marketingovým tahem, ale může vést i k opravdovému kulturnímu a společenskému přesahu. Po úspěšném létě se tedy zdá, že tahle „hudební cesta mezi regály“ zdaleka nekončí — naopak, teprve začíná.

Jaroslav Kratochvíl

Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *