Dalších 185 zaměstnanců vstoupilo do Albertova prestižního Klubu 25
Praha 8. října 2025
Albert i letos vzdal hold svým dlouholetým zaměstnankyním a zaměstnancům. Během slavnostního galavečera ocenil přes stovku kolegyň a kolegů z prodejen, distribučních center i centrály, kteří v tomto roce dosáhli významného pracovního jubilea – 25 let ve společnosti. Stali se tak novými členy exkluzivního Klubu 25.

Klub 25 vznikl v roce 2018 jako pocta zaměstnancům, kteří po čtvrt století spojují svůj profesní život s Albertem. Letos se jeho řady rozšířily o 185 nových členů, kteří se připojili k více než třem stovkám kolegů napříč profesemi, od prodavačů, pekařů a řezníků přes skladníky až po pracovníky z centrály.
„Čtvrt století u jedné firmy je obdivuhodný závazek a velký důkaz věrnosti i spokojenosti. Klub 25 jsme před sedmi lety založili právě proto, abychom takovou oddanost ocenili a poděkovali lidem, kteří Albertu věnovali kus svého života,“ uvedl Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.
Pro jubilanty byl připraven bohatý celodenní program v Praze, jehož vyvrcholením bylo slavnostní předávání v paláci Žofín na Slovanském ostrově. Ocenění obdrželi od vedení společnosti osobní poděkování, finanční odměnu i křišťálovou vázu české výroby jako trvalou vzpomínku na toto významné životní jubileum.
Týmovost, péče i humor
Vedle dlouholeté loajality Albert každoročně vyzdvihuje také mimořádné výkony a osobní přínos zaměstnanců prostřednictvím ocenění Zlatý Albert. Ten je udělován kolegyním a kolegům, kteří svým příkladem naplňují hodnoty společnosti, mezi něž patří týmovost, péče, odvaha, čestnost a humor. V tomto roce společnost ocenila Zlatým Albertem celkem 11 zaměstnanců a dalších 9 z nich bylo oceněno za mimořádné nasazení při loňských ničivých povodních.
O Albertu
- Obchody Albert působí na českém trhu více než 34 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
- Síť prodejen Albert má více než 350 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také online službu Albert domů zdarma.
- Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.
- V roce 2024 Albert obhájil potřetí v řadě umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating. Pozici v nejlepší desítce udržitelných velkých firem působících v Česku za rok 2024 obchodník zaujal také v hodnocení Asociace společenské odpovědnosti – ESG žebříček.
- Albert získal certifikát Leader v žebříčku TOP Odpovědná velká firma a za rok 2023 se stal Trendsetterem.
- Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. Letos slaví 15 let a je jeho působnost ještě širší, pomáhá během společenských krizí či přírodních katastrof.
- Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
- Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 20 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků za rok 2023.
- Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
- V roce 2019 vláda v čele s premiérem ocenila Albert cenou Odpovědného zahraničního investora za mimořádný přínos v podpoře rozvoje regionů.
- Mottem Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodní má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit.
- Albert pravidelně vydává nefinanční report o udržitelnosti, který přináší v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta. Obsahuje také ESG přílohy s daty za jednotlivé oblasti, kterým se věnuje.
