PUMA přepisuje dějiny street stylu: H-Street obouvá i Sara Rikas
Praha, 27. června 2025
PUMA představuje model H-Street, odvážnou novinku jejíž DNA je silně spojeno s kořeny atletické tradice počátku 21. století. Značka tak opět sází na spojení klasiky s progresivním designem s ambicemi stát se trendem nejen letní sezóny. Novinka se dokonce objeví v novém videoklipu trendující zpěvačky Sary Rikas.
Model H-Street, inspirovaný archivní běžeckou obuví, navazuje na siluetu Harambee z konce 90. let – inovativní závodní botu navrženou pro nejlepší výkony. Její název vychází ze svahilského slova znamenajícího „táhnout za jeden provaz“ a symbolizuje týmového ducha, který se odráží také v sočasném pojetí modelu.
Nízkoprofilová silueta H-Street, synergie atletické tradice a inovativního přístupu značky PUMA, vyniká lehkým svrškem ze síťoviny s nostalgickými detaily odkazující k jejím sportovním kořenům. Výrazné stříbrné pruhy podtrhují vintage estetiku, zatímco ikonický branding PUMA a logo skákající kočky dominují jazyku siluety.
„Sportovní kořeny modelu PUMA H-Street skvěle zapadají do současného módního světa, který stále více holduje jednoduchým siluetám. Je to další ikonický kousek z našeho archivu, který ukazuje bohatou historii značky PUMA a má ambice stát se novým trendem,“ říká Christina Mirabelli, ředitelka marketingu sportovního stylu značky PUMA.
Boty H-Street v sobě nesou mladistvého ducha a svou estetikou reflektující trendy skvěle zapadají do soudobého street stylu. V červenci se dokonce objeví ve videoklipu trendující artistky Sary Rikas. Zpěvačka, kterou miluje genece Z, boty obuje v klipu populární písně Ups and Downs.
Model PUMA H-Street bude dostupný od 28. června 2025 exkluzivně ve Footshopu a to ve třech barevných variantách: Black, Fizzy Green a Frosted Ivory.
PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.