Lidl spouští kreativní soutěž pro školy s Bobem a Bobkem – vyhrajte výlet na výstavu Večerníček 60
Praha 12. května 2025

Lidl přichází s novou soutěží pro mateřské a základní školy, která propojuje kreativitu dětí s oblíbenými postavičkami z večerníčků. Školní třídy, které společně domyslí a výtvarně zpracují konec soutěžního komiksu s Bobem a Bobkem, mají šanci vyhrát výlet na výstavu Večerníček 60 v Praze, projekci animovaného filmu a možnost nechat svůj příběh zpracovat v podobě animace. Soutěž trvá až do 1. června 2025.
Jako zábavnou výzvu pro děti připravila společnost Lidl soutěž, která navazuje na příběhy oblíbených večerníčkových postaviček Boba a Bobka. V komiksu, jenž je úvodem celé soutěže, se králíci z klobouku ocitají ve škole, kde se musejí vypořádat se záhadou ztracené svačiny. Právě tato situace se stává výchozím bodem pro dětskou představivost. Úkolem tříd je vymyslet a výtvarně zpracovat vlastní pokračování příběhu na jedné až dvou stranách formátu A4. Komiks, který slouží jako inspirace a zadání soutěže, je dostupný na webových stránkách Lidlu.

Výherní třídy (z každého kraje jedna) se mohou těšit na výlet do Prahy na výstavu Večerníček 60, která oslavuje 60 let fungování tohoto fenoménu. Expozice bude probíhat od 29. května do 30. září 2025 ve Strahovském klášteře. Součástí výhry bude také promítání filmu Bob a Bobek na stopě Mrkvojeda v kině. Nejlepší kreslený příběh navíc studio BoBa FILM s.r.o. převede do krátkého animovaného filmu, ve kterém děti uvidí vlastní kreslený konec příběhu zpracovaný profesionály.
„S Bobem a Bobkem spojujeme soutěž, která podporuje tvořivost, spolupráci i hravost dětí. Chceme školám nabídnout příležitost zapojit se do zábavného projektu, jehož odměnou může být nezapomenutelný výlet pro celou třídu,“ říká mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. Hotová díla mohou školy zasílat elektronicky na adresu [email protected] nejpozději do 1. června 2025. Veškeré informace včetně podrobných pravidel a zadání najdou zájemci na www.lidl.cz/bob-a-bobek.
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 322 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop na www.lidl.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulosti výstavbu oblíbených Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.
Více informací naleznete na:
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika
Eliška Froschová Stehlíková