BILLA synonymem čerstvosti, radosti a prožitku z jídla
Modletice, 5. dubna 2025

BILLA nabízí svým zákazníkům více než 1 600 čerstvých produktů. Jen v kategorii ovoce zelenina nabízí svým zákazníkům bezmála 190 produktů, v oblasti pečiva více než 160 a u chlazených výrobků je to přes šest set produktů. Potvrzuje tak, že čerstvost a kvalita je jedním z pilířů nabídky obchodů se žlutobílým logem.
Čerstvost a kvalita nabízených potravin, to jsou atributy, které BILLA svým zákazníkům dlouhodobě nabízí. „Víme, že na základě studií mají čerstvé a kvalitní potraviny pozitivní vliv na náš organismus, a to nejen na naše tělesné zdraví, ale i na to, jak se celkově cítíme. A naším cílem je prostřednictvím široké nabídky čerstvých a kvalitních potravin dávat lidem příležitost dělat jejich každodenní život šťastnější a radostnější prostřednictvím prožitku z jídla,“ říká Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu BILLA Česká republika. Ze studie publikované v roce 2016 v American Journal of Public Health vyplývá, že vůně čerstvého pečiva vyplavuje v lidském těle serotonin, kterému se přezdívá hormon štěstí, pestré barvy ovoce nás podvědomě nabíjejí energií a samotné vaření z čerstvých surovin nás vrací do dětství a k základům spokojeného rodinného života.

„Našim zákazníkům nabízíme tisíce čerstvých produktů dlouhodobě a rozhodli jsme se jim ukázat, jak nám na čerstvosti a kvalitě záleží, a jak širokou nabídku čerstvých produktů BILLA ve svém sortimentu má. Proto jsme odstartovali kampaň, která podtrhuje radost a prožitek z dobrého jídla,“ říká Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu BILLA Česká republika a Martin Svetlík, executive creative director agentury McCann Prague, která kampaň zastřešuje, doplňuje: „Hlavními hrdiny kampaně pro nás od začátku byly samotné čerstvé produkty – když se na ně dobře zadíváte, najdete v nich fascinující barevnost, strukturu i tvary. Při natáčení videospotu jsme použili speciální robotické rameno Bolt, které jim dodalo dynamiku a živost. V minimalistické kombinaci se žlutou jako hlavní barvou značky BILLA pak čerstvost vynikne ještě o to víc.“
Kampaň odstartovala napříč mediálním prostorem a zákazníci se s ní budou moci setkat nejen prostřednictvím televizních spotů, ale i na sociálních sítích a v printových médiích a OOH.
https://youtu.be/_g9qmZiS_vA CZ titulky
https://youtu.be/gtpx01OZ3Xg ENG titulky
Dana Bratánková
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2023 vygenerovala obrat ve výši přes 35 milionů Kč a s 279 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.