Ferrero uvádí na trh novinku Kinder Crispy
Praha, 5. dubna 2025
Společnost Ferrero rozšiřuje svoje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder a představuje Kinder Crispy. Novinka je ideální rychlou svačinou, je lehká, ale přesto zažene malý hlad a nabídne plnohodnotný chuťový zážitek.

Kinder Crispy tvoří tři vrstvy křupavých oplatek, mezi nimiž se ukrývají dvě vrstvy kakao-lískooříškové a mléčné náplně. Díky nim tyčinka získává chuť, která je pro produkty značky Kinder charakteristická. Je obalená mléčnou čokoládou s kousky křupavých sušenek, které dodávají Kinder Crispy další chuťový rozměr.
„Neustále se snažíme přinášet inovace a hledat cesty, jak obohatit nejen naše portfolio, ale celkovou nabídku na trhu, a jsme rádi, že se nám v tomto ohledu dlouhodobě daří. Naší aktuální novinkou je Kinder Crispy. Tyčinka, která zasytí, ale zároveň není těžká, a je tak vhodným řešením pro každého, kdo hledá lehkou, rychlou a chutnou svačinu,“ komentuje Kristina Baraćová, Group Brand Marketing Manager ve společnosti Ferrero.
Uvedení Kinder Crispy na trh je podpořeno ATL i BTL komunikací.
O společnosti Ferrero – Ferrero Group je globální společnost v soukromém vlastnictví rodiny Ferrero. Její historie se začala psát v roce 1942 v severoitalském městě Alba, kde si zakladatel společnosti Pietro Ferrero během druhé světové války otevřel malou cukrárnu. K výrobě lákavých a cenově dostupných výrobků začal používat lískové oříšky z místních zdrojů. Společnost se v průběhu let rozrostla a stala se jedním z předních výrobců cukrovinek v Evropě a zároveň jednou z největších na světě. K portfoliu společnosti patří vedoucí značky na trhu jako je například Nutella, Tic Tac, Ferrero Rocher, Kinder Surprise a Kinder Bueno.
Gabriela Kolářová