MONETA získala ocenění Hypotéka roku 2024 za výhodné podmínky a online služby
Praha, 24. listopadu 2024
MONETA získala v prestižní oborové soutěži Mastercard Banka roku 2024 první místo v kategorii Hypotéka roku. I díky své nabídce výhodných hypoték a možnosti jejich sjednání a refinancování plně online dokázala banka proměnit loňské stříbrné místo ve zlato.
„Získání ocenění za nejlepší hypotéku vnímáme jako velkou poctu a potvrzení toho, že dlouhodobě poskytujeme jedny z nejvýhodnějších sazeb na trhu. Zároveň je to ocenění práce našich hypotečních specialistů, kteří klientům zajišťují špičkový servis. Děkujeme našim klientům za důvěru, kterou nám projevují při financování svého bydlení,“ říká Andrew Gerber, Chief Retail Banking Officer MONETA Money Bank. Prvenství v kategorii Hypotéka roku si banka neodnesla poprvé. Za posledních šest let jej získala již čtyřikrát, dvakrát obsadila stříbrnou příčku.
Hypotéka od Monety jako první na trhu umožňuje klientům sjednat hypotéku zcela online – od od první kalkulace až po podpis smlouvy, vše do 24 hodin z pohodlí domova. Tato možnost platí nejen pro nové úvěry, ale i pro refinancování stávajících úvěrů od jiných bank, včetně online čerpání prostředků. Díky automatizaci celé řady procesních kroků je sjednání jednoduché, intuitivní a nestandardně rychlé.
Mezi třemi nejlepšími bankami se MONETA umístila i v rámci hlavní kategorie soutěže Banka roku, kde byla na třetím místě. Bronzovou příčku získala i se svou Smart Bankou v rámci kategorie Mobilní aplikace roku.
Soutěž Mastercard Banka roku sleduje trendy na finančních trzích a jejím cílem je ocenit nejlepší služby a produkty bank a pojišťoven působících v České republice. Porota je složená z ekonomických a podnikatelských odborníků.
MONETA Money Bank, a.s., která je řídící osobou koncernu MONETA, je přední nezávislou českou bankou poskytující služby svým zákazníkům prostřednictvím celostátní pobočkové sítě. Od svého vstupu na Pražskou burzu cenných papírů v roce 2016 má banka silnou pozici v retailovém a zemědělském sektoru a svoje služby zaměřuje na malé a střední podniky. Klienti MONETA tvoří přes 15 % populace České republiky a využívají její multikanálovou strategii, která zahrnuje více než 130 poboček, přes 2000 bankomatů ve vlastní i sdílené síti, digitální bankovní aplikaci, která je špičkou na trhu, a dále vlastní call centrum, smluvní prodejce automobilů, stavební spořitelnu a leasingové partnery.