Ekonomika

Nejdůvěryhodnější značkou se již po sedmé stává privátní značka K – Classic, za níž stojí obchodní řetězec Kaufland

Praha, 20. listopadu  2023

 Jako každý rok i letos měli čeští spotřebitelé možnost volit značky, kterým nejvíc důvěřují. Slavnostní vyhlášení Nejdůvěryhodnější značky 2023 se konalo 9. listopadu a do hodnocení se zapojilo více než 4 000 respondentů. I přesto, že letošní rok přinesl spoustu změn a překvapení, své prvenství si v kategorii privátních značek po sedmé obhájila značka K-Classic.

Nákupní chování i trh procházejí v posledních letech významnými změnami. I z toho důvodu se na letošní vyhlášení ocenění Nejdůvěryhodnější značky 2023 netrpělivě čekalo.

Výsledky programu skupiny Atoz Marketing ve spolupráci s výzkumnou agenturou NIQ potvrdili již po sedmé vítězství privátní značky K-Classic. Tu Kaufland představil v roce 2010 s jasnou filozofií a to, přinést kvalitní výrobky za příznivou cenu. Jednalo se o první privátní značku řetězce Kaufland vůbec. Nyní jich sortiment na prodejnách nabízí více než 40 např. K – Jarmark, K-Mistři od fochu z Modletic! či K – take it veggie.

„Spotřebitelská důvěra je jedna z nejdůležitějších hodnot každé značky. Proto jsme opravdu rádi, že naše nejsilnější privátní značka si oblibu a důvěru zákazníků drží Podařilo se nám získat ocenění již po sedmé za sebou a díky tomu víme, že naše práce má smysl a zákazníci ji opravdu oceňují,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

K-Classic zahrnuje přes 1400 produktů ve stálé nabídce. Konkrétní výrobky lze nalézt napříč celým sortimentem od čerstvých potravin, drogerie, čisticích prostředků až po oblečení. Mezi nejoblíbenější produkty se řadí čokolády s FAIRTRADE certifikací či kávové kapsle v různých intenzitách s chutí 100 % Arabica. Dalšími představiteli z řady K-Classic, který jistě stojí za zmínku, jsou Selské jogurty zrající v kelímku. Zákazníci si je mohou dopřát nejen klasické, ale i v jahodové či borůvkové variantě. Díky jejich chuti jsou hrdým majitelem ocenění Volby spotřebitelů. Kvalitu dalších produktů dokládá například ocenění Česká chuťovka nebo přední místa v testování uznávaného spotřebitelského časopisu dTest.

Renata Maierl, Pavla Pokorná

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 143 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává přibližně 27 000 lidí.Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 450 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí. Více informací najdete na  prodejny.kaufland.cz

Sdílejte ...