PULZE 2.0 v nových barvách a s vyšším výkonem
Praha 5. dubna 2023
Obliba nikotinových alternativ mezi českými kuřáky stále roste. Popularitu si v uplynulých letech získal především zahřívaný tabák. Imperial Brands v souladu s tímto trendem přichází s novou generací zařízení na zahřívání tabáku – PULZE 2.0, které nabízí kompaktnější design a větší kapacitu baterie umožňující více než 25 užití na jedno nabití.

Zařízení na zahřívání tabáku PULZE 2.0 navazuje na svého předchůdce – od roku 2021 si jej zakoupilo 86 tisíc zákazníků. V roce 2022 PULZE navíc získal ocenění Volba spotřebitelů za nejlepší novinku roku.
„Česká republika společně s Řeckem patřila mezi první evropské trhy, kde bylo zařízení PULZE uvedeno na trh. Jako Imperial se i nadále zavazujeme pokračovat v inovacích a přinášet relevantní produkty pro naše zákazníky. Věříme, že PULZE 2.0 naváže na úspěch první generace produktu,“ uvedl Adam Palovič Multicategory Brand Manager Imperial Brands CR.

PULZE 2.0 si zachoval svou eleganci i kompaktnost. Design zařízení nově provázejí tři unikátní barevná provedení – Rich Bronze, Midnight Mocha, Deep Teal. U první generace PULZE si většina zákazníků (53 procent) oblíbila bronzovou variantu Copper.
PULZE 2.0 nabízí i technologické inovace, které uživatelům zjednodušují jeho používání a zajistí větší výkon zařízení. Nejvýraznější změnou je větší kapacita baterie umožňující více než 25 pětiminutových užití na jedno nabití bez ohledu na počet potáhnutí. Pomocí běžného USB-C kabelu se zařízení plně dobije za necelých 90 minut a díky řešení „vše v jednom“ jej lze okamžitě a bez dalšího příslušenství používat.

PULZE 2.0 na rozdíl od konkurenčních výrobků nabízí režim uzamčení, díky kterému se uživatelé nemusí bát samovolného spuštění, zatímco jej mají uložený v kapse nebo v kabelce. Výhodou je také integrovaný nástroj pro rychlé čištění. Údržba zařízení je tak možná kdykoli a kdekoli, ať už v kanceláři nebo na cestách.
Zařízení PULZE 2.0 tabák nespaluje, pouze zahřívá. Zahřívání zajišťuje, že se z tabáku uvolňuje nikotin a aroma, ale na rozdíl od klasických cigaret produkuje aerosol místo nepříjemného kouře.
„Je skvělé vidět, že spotřebitelé mění své návyky a zaměřují se na alternativní produkty namísto klasických cigaret. To vše by pochopitelně nebylo možné bez našich partnerů, kteří s námi sdílejí stejnou vizi a podporují nás v této transformaci“, dodává Adam Palovič, Multicategory Brand Manager Imperial Brands CR.
Adam Palovič
Je významným producentem a distributorem nikotinových výrobků s tradicí od roku 1901. Do jeho portfolia patří klasické cigarety Davidoff, West, P&S, Gauloises, R1, L&B nebo Cabinet, řezaný tabák Golden Virginia a Drum a také další potřeby pro kuřáky uváděné na trh pod značkou Rizla. V současnosti se soustředí na tzv. produkty nové generace, které uvolňují nikotin bez hoření. Na českém trhu aktuálně nabízí vapovací zařízení blu s osmi variantami náplní v uzavřeném systému. Tyto výrobky doplňují tabákové náplně iD, k jejichž nahřívání slouží zařízení Pulze. Na českém trhu působí více než čtvrtstoletí jako součást mezinárodní skupiny Imperial Brands PLC a zaměstnává přes 130 lidí. Většina z nich je ve společnosti od začátku své pracovní kariéry, i proto společnost pravidelně získává ocenění Top Employer Czech Republic a Top Employer Europe. 1. 1. 2022 společnost změnila jméno z Imperial Tobacco CR, s.r.o., na Imperial Brands CR, s.r.o. Další informace na www.imperialbrands.cz.