Vánoční nadílka od Alberta – ochutnejte slavnostní novinky z řady Sommelier Collection
Praha 6. listopadu 2025
Dlouhé podzimní večery přímo vybízejí k tomu udělat si doma příjemnou atmosféru a dopřát si lahev dobrého vína. Ať už si naplánujete romantickou večeři s drahou polovičkou nebo pohodový večer s přáteli, oceníte nabídku lahodných vín Sommelier Collection od Alberta.

Sommelier Collection Pálava
Tato Pálava ze Znojemska je prvním vínem z řady Sommelier Collection, které dostalo zlatou medaili v expozici salónu vín – 100 nejlepších vín České republiky pro rok 2023. V její chuti je cítit kořenitost, jež se snoubí s bílým grapefruitem a liči s dotekem chilli, které je krásně zahlazené zbytkovým cukrem.
Jakostní víno s přívlastkem pozdní sběr. Bílé víno polosladké.
Vinařská oblast Morava, Dobšice.
Cena 269 Kč

Sommelier Collection Ryzlink vlašský Bio
Ochutnejte lahodné víno z rodinného vinařství Škrobák, jejichž sortiment je kompletně bio. Ryzlink vlašský je v aroma veselý, spíše citrusový, lehce květinový. Ucítíte v něm delikátní vůni květů pomerančovníku a bergamotu. V chuti je velmi příjemný a harmonický, hodně ovocný, s jemnou čajovou dochutí. Perfektní na dlouhé večery například k rybám či salátům.
Jakostní víno s přívlastkem pozdní sběr. Bílé víno suché.
Vinařská oblast Morava, Čejkovice.
Cena 219 Kč

Sommelier Collection Müller Thurgau
Odrůda Müller Thurgau je ideální na posezení s přáteli, protože bude chutnat všem spolustolovníkům. Má nádhernou vůni zralých broskví a meruněk s dotekem lipového květu. V chuti je vyvážená, milá a díky nižšímu obsahu kyselin příjemně jemná.
Jakostní víno odrůdové. Bílé víno polosuché.
Vinařská oblast Morava, Chvalovice.
Cena 149,90 Kč

Sommelier Collection Frankovka
Naše Frankovka z vinařství od Mádlů má krásně bohatou a plnou chuť. Ve vůni je cítit pečená švestka a brusinka, vánoční cukroví, bobkový list i skořice a černý pepř, k chuti se pak přidává granátové jablko v podobě jemného doteku kyseliny, ale jinak převládá tmavé ovoce, jako švestky a ostružiny.
Jakostní víno s přívlastkem pozdní sběr. Červené víno suché.
Vinařská oblast Morava, Velké Bílovice.
Cena 219 Kč

O Albertu
- Obchody Albert působí na českém trhu více než 34 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana, byl otevřen 6. června 1991 v Jihlavě.
- Síť prodejen Albert má více než 350 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také službu Albert online.
- Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.
- Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
- Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
- Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
- V roce 2022 Albert získal umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating. Obhájil také certifikát TOP Odpovědná velká firma.
- Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 15 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
- V roce 2024 Albert získal ocenění TOP Employer. Nezávislý mezinárodní Institut ocenil Albert za moderní pracovní prostředí, kvalitní péči o zaměstnance a atraktivní zaměstnanecké benefity
- Mottem společnosti Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodník má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit.
- Albert vydal další nefinanční report o udržitelnosti za rok 2023, který přináší v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta.

