BILLA se po téměř dvou letech otevírá ve zrekonstruovaném obchodním centru Grand v Pardubicích
Modletice 30. října 2025
Prodejna obchodního řetězce BILLA dnes znovu otevřela po téměř dvouleté rekonstrukci ve zrekonstruovaném funkcionalistickém paláci Grand od Josefa Gočára. V samém centru města nabídne zákazníkům na 8 000 položek zejména čerstvých potravin a produktů od regionálních dodavatelů. V Pardubicích jde o třetí prodejnu provozovanou společností BILLA a celkovou 11. prodejnu v Pardubickém kraji.

Původní prodejna BILLA v obchodním centru Grand byla uzavřena na konci roku 2023 a jejím zaměstnancům bylo nabídnuto pracovní uplatnění na jiných prodejnách v Pardubicích a blízkém okolí. Prodejna s prodejní plochou více než 800 m², skladem a zázemím pro zaměstnance nabídne od nynějška možnost nakupování v samém centru Pardubic. Otevřením prodejny vzniklo ve městě dalších více než dvacet pracovních míst.
V nabídce zákazníci naleznou svůj oblíbený sortiment čerstvých potravin, trvanlivých výrobků i drogistického zboží. Nechybí zde čerstvé ovoce a zelenina zejména z české produkce, pečivo, maso a masné produkty prezentované v pultu lahůdek s proškolenou obsluhou a mléčné produkty. I zákazníci pardubického Grandu naleznou ve své nové prodejně výrobky privátních značek BILLA, jako například Česká farma, Vocílka, Srdce domova, Bon Via, Clever, BILLA Premium nebo BILLA Ready.
Nová prodejna je již 11. prodejnou v Pardubickém kraji a 287. prodejnou na českém trhu. Zákazníkům nabízí komfort moderního supermarketu včetně prostorných uliček, přehledného členění sortimentu, nejmodernějších technologií, úsporného LED osvětlení, pohodlné pokladní zóny se dvěma klasickými a pěti samoobslužnými pokladnami. Nechybí ani parkovací stání v parkovacím domě včetně vyhrazených míst pro rodiče s dětmi a hendikepované.

„Jsme velmi rádi, že se po téměř dvou letech vracíme zpět do obchodního centra Grand v Pardubicích. Zákazníkům tak opět umožňujeme nakoupit v samém centru města, což nás velmi těší. Přinášíme jim spolu s běžným sortimentem také produkty našich privátních značek včetně těch nejnovějších, jakými jsou například značka kávy Tira nebo rozšířená nabídka BILLA Premium, která je u zákazníků oblíbená zejména v období Vánoc. Rozšířený sortiment nabízí i značka masa Vocílka, která od tohoto týdne nabídne také speciální balení jelení kýty nebo jeleního masa na guláš nebo divočáka,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs společnosti BILLA Česká republika. „V našem plánu pokračujeme dál a do konce roku otevřeme ještě další prodejny napříč Českou republikou,“ dodala Dana Bratánková.
Nová BILLA v OC Grand v Pardubicích je otevřena od pondělí do soboty od 7:00 do 21:00 hodin, v neděli pak od 8:00 do 21:00 hodin.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši více než 35 mld. Kč (2023), s 287 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí Srdce domova, Nice Bites, BILLA bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Ready, BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.

