Zábava

Na neděli připadá Den zmrzliny. BILLA svým zákazníkům nabízí na 170 druhů…

Praha 19. července 2025

…prodejům vévodí jednoznačně nanuky s vanilkovou příchutí a čokoládovou polevou.

Kategorie zmrzlin se v prodejnách BILLA každoročně rozrůstá. Nejvyšších prodejů dosahuje v průběhu léta, nicméně jde o sortiment, jehož se měsíčně prodá v průměru 1 300 000 kusů. Prodejům stále vévodí nanuky s polevou. Více než čtvrtinu (26 %) naleznou zákazníci BILLY pod svými oblíbenými privátními značkami. Speciální akce na zmrzliny u příležitosti Dne zmrzliny, který připadá na neděli 20. července, naleznou zákazníci v letácích www.billa.cz nebo v nabídce e-shopu.

Prázdniny jsou v plném proudu a s nimi i prodeje zmrzliny. Oproti ostatním měsícům v roce, v průběhu května až srpna stoupají prodeje zmrzliny o 84 %. Jedničkou v prodejích (80 %) jsou nanuky s čokoládovou polevou spolu se zmrzlinami v kornoutku. Druhou příčku v prodejích pak drží balení zmrzlin ve vaničkách a na třetím místě jsou rodinná multipack balení.   Sorbety mají v sortimentu nezaměnitelné místo a stálou klientelu, nicméně jejich prodeje dosahují z celkových prodejů jen 3 %.

Celková nabídka zmrzlin v prodejnách BILLA čítá více než 170 druhů, z nichž BILLA nabízí více než čtvrtinu pod svými privátními značkami BILLA, BILLA Premium nebo Clever. Jejich nabídka navíc letos přinesla hned 16 novinek.

Nejvíce BILLA rozšiřuje sortiment nanuků s mandlemi v bílé čokoládě nebo se slaným karamelem. Dále také 5 variant kornoutů v oblíbených příchutích vanilka, čokoláda a jahoda, slaný karamel a červené ovoce. Nabídka je letos ovšem pestřejší i o vodové zmrzliny, například BILLA Twirulo a vodní meloun. Další novinkou jsou arašídové tyčinky BILLA v multipack balení nebo BILLA Sorbet mango. Svěží a nové chutě v sortimentu letos prináší také privátní značka BILLA Premium. Jsou to BILLA Premium Mochi, mango a kokos, a multipacky Mochi vanilka a čokoláda.

Nejen u příležitosti Dne zmrzliny, který připadá na neděli 20. července, BILLA zmrzliny nabízí za akční cenu v nabídce týdenních akcí ve svých kamenných prodejnách, ale i na e-shopu.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2023 vygenerovala obrat ve výši přes 35 milionů Kč a s 282 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.

Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *