Různé

Přes 100 tisíc zákazníků, s trojnásobným růstem obratu. Značka deNatura slaví 4 roky

Česká Lípa, 12. července 2025

Česká značka funkční přírodní kosmetiky – deNatura – má za sebou čtyři roky existence. Během té doby se z malé rodinné firmy z České Lípy stal jeden z nejoblíbenějších prodejců růstových sér na řasy a obočí. Nedávno deNatura oslavila sto tisíc zákazníků a její obliba stále roste. Loni meziročně zvýšila tržby na trojnásobek, letos očekává tržby dvojnásobné.

E-shop s funkční přírodní kosmetikou deNatura, který se specializuje na výrobu kosmetických produktů a doplňků stravy, jako je sérum na řasy a obočí, hydratační pleťové sérum a vitamíny, letos slaví 4. narozeniny. Z neznámé značky se během pár let podařilo vybudovat český lovebrand, který v‎loni meziročně zvýšil tržby na trojnásobek. „Zatímco do loňského roku jsme rostli trojnásobně, letos cílíme zhruba na dvojnásobek,“ uvedl Tomáš Karásek, jeden z majitelů e-shopu deNatura.cz.

Důvodem stále se zvyšující obliby značky je zejména funkčnost kosmetiky. Produkty zákaznicím přináší viditelné výsledky, proto firma jako jedna z mála garantuje v případě nespokojenosti vrácení peněz.„Séra na řasy a obočí mají skvělé účinky, což pravidelně ukazujeme na našich testerkách – ženách, které denně můžete potkat na ulici. Zákaznice tak mají možnost se s našimi “modelkami” ztotožnit,“ vysvětlil Jan Kvasnička, další z majitelů deNatura. Firma se snaží být v těsném kontaktu se zákazníky, které považuje za partnery v rozvoji produktů. Díky tomu může lépe pochopit jejich potřeby a očekávání, což podle Kvasničky zvyšuje loajalitu a pomáhá udržet firmu ve správném směru.

Po nocích balili objednávky, přes den chodili do práce

Na začátku byli tři kamarádi z České Lípy a jejich nápad vyvinout účinné sérum na řasy pro přítelkyni jednoho z nich, která ‎byla s dosavadními séry nespokojená. V oblasti kosmetiky neměli žádné odborné vzdělání. Aby se v době rozjezdu firmy uživili, museli pracovat po večerech a přes den vykonávat svá původní povolání. „Vše, co jsme vydělali, šlo zpět do firmy – do produktů, do zvyšování zákaznického zážitku. Například do „volání spokojenosti“, kdy voláme každé zákaznici po objednávce, zda nepotřebuje s něčím poradit a také jak je spokojená. To se nám ale vyplatilo, a i díky tomu byla deNatura schopna od začátku rychle růst,“ popsal začátky Tomáš Karásek.

Sedm produktů: na vrcholu růstové sérum na řasy

Značka deNatura má aktuálně v nabídce sedm hlavních produktů. Kromě růstového séra na řasy, které je vůbec nejprodávanějším zbožím, dále nabízí pleťová séra a doplňky stravy pro vlasy, nehty a pleť. „Hlavním cílem a společným jmenovatelem všech produktů zůstává, aby bylo jejich složení co nejfunkčnější a nejšetrnější. Stále chceme mít jednoduchou nabídku s vysoce kvalitními produkty, které budou mít prokazatelné výsledky,“ upřesnil Jan Kvasnička. Do budoucna deNatura plánuje portfolio produktů ještě rozšiřovat. „Aktuálně pracujeme na čistící řadě, denním a nočním krému a řadě dalších produktů. Naší vizí do budoucna je, aby se deNatura objevila v 5 milionech koupelen spokojených zákaznic,“ uzavřel Kvasnička.  

DeNatura.cz je česká značka funkční přírodní kosmetiky, která se specializuje na vývoj a výrobu růstových sér na řasy a obočí, pleťových sér a vitamínových komplexů. Na vzniku kosmetických produktů se podílí desítka odborníků, kteří sází na propojení síly přírodních látek s moderní vědou. Kosmetika proto obsahuje vysoký podíl přírodních složek rostlinného, živočišného či minerálního původu, a také pečlivě vybrané, klinicky ověřené syntetické látky, které výrazně zvyšují účinnost přírodních produktů. Díky tomu mají produkty deNatura prokazatelné výsledky, které interní ‎tým průběžně testuje a dokumentuje ve vlastním testovacím studiu.

Sdílejte ...