Turistika

Kiwi.com navázalo spolupráci s italskými institucemi, společně podpoří cestovní ruch v zimní Lombardii

Praha/Brno, 20. listopadu 2022

Letiště SEA Milán, milánský magistrát, region Lombardie, Italská národní agentura pro cestovní ruch ENIT a společnost SACBO se spojily s Kiwi.com ve společné iniciativě “Land in Beauty”. Cílem všech těchto komerčních i institucionálních subjektů je zvýšit počet cestujících z Česka, Polska, Španělska, Francie, Německa a Spojeného království do regionu Lombardie a jejího centra, Milána během zimní sezóny.

Součástí spolupráce je tříměsíční digitální kampaň, v rámci níž Kiwi.com aktivovalo své digitální kanály včetně sociálních sítí, e-mailové kampaně, bannerů a vlastního blogu zaměřeného právě na zimní aktivity v Miláně a Lombardii, včetně olympijského lyžařského střediska v Cortině a dalších turisticky zajímavých míst.   

“Po úspěšné letní kampani, ve které jsme region Lombardie přiblížili cestovatelům ze Severní Ameriky, jsme rádi, že můžeme v partnerství s těmito klíčovými institucemi pokračovat a nyní propagovat zimní aktivity pro evropské turisty. Díky rozsáhlé databázi našich zákazníků je můžeme nejen inspirovat k návštěvě destinace, ale navíc najít řadu tras a cenově dostupných možností, jak se do této krásné destinace dostat po celý rok,“ řekl Dmytro Malytskyi, ředitel korporátních řešení Kiwi.com.

“Tato zimní kampaň představuje úspěšnou spolupráci mezi leteckou dopravou, poskytovateli služeb cestovního ruchu a destinací Milán/Lombardie. Věříme, že pro inspiraci evropských cestovatelů je pro nás Kiwi.com tou správnou volbou, a to zejména díky velké zákaznické základně a zkušenostem, které společnost má s komplexními marketingovými kampaněmi,“ dodal Vittorino Capobianco, vedoucí oddělení destinačního managementu společnosti SEA Milan Airports.

Kiwi.com je přední travel-tech společností se sídlem v České republice, která celosvětově zaměstnává více než 1500 lidí. Její unikátní algoritmus umožňuje uživatelům kombinovat lety tradičních aerolinek a nízkonákladových leteckých společností v rámci jednoho itineráře. Společnost Kiwi.com každý den uskuteční přes 2 miliard kontrol cen, a pokryje tak 95 procent globální letové nabídky. Zákazníci mají díky Kiwi.com přístup k lepším cenám i trasám, které jiné vyhledávače nemohou nabídnout. Na Kiwi.com se denně odehraje přes 100 milionů vyhledávání a prodá se přes 50 tisíc jízdenek.

Nina Černá

Sdílejte ...