Ekonomika

Salesforce rozšiřuje Flow Automation Suite, se kterou nyní poskytuje více než jeden bilion automatizací měsíčně a přináší hodnotu dva biliony dolarů

Praha 12. května 2022

Flow umožňuje firmám vytvářet na platformě Salesforce pracovní postupy, které využívají automatizaci napříč řešeními Slack, MuleSoft a Tableau a propojují systémy a obchodní procesy na jediné CRM platformě.

Zákazníci jako Vonage, RBC Wealth Management a ENGIE automatizují všední a opakující se procesy, čímž si uvolňují čas na vytváření technologií, které odlišují jejich podnikání.

Společnost Salesforce, globální lídr v oblasti CRM, oznámila na konferenci TrailblazerDX inovace v řešení Salesforce Flow, které je kompletní sadou automatizačních technologií a zákazníkům pomáhá rychle automatizovat jakýkoli složitý podnikový proces na platformě Salesforce Customer 360 Platform. Služba Flow, postavená na low-code platformě Salesforce, rychle přináší hodnotu, když podporuje práci lidí, zjednodušuje procesy a integruje systémy.

Vzhledem k tomu, že firmy čelí nejisté ekonomické situaci, kdy dochází k inflaci, narušení dodavatelských řetězců a nedostatku pracovních sil, pomáhá automatizace nahradit únavné manuální úkoly automatizovanými procesy, které zrychlují produktivitu a poskytují lepší služby zákazníkům – a to ve velkém měřítku. Ve skutečnosti až 91 % organizací uvádí, že potřebují řešení, která automatizují procesy, aby mohly zvládnout více s menším úsilím, a
77 % pracovníků říká, že jim automatizace poskytla čas na prohloubení vztahů se zákazníky a dalšími zúčastněnými stranami.

Díky řešení Flow mohou nyní pracovníci služeb automaticky směrovat práci napříč globálními týmy a digitálními kanály a poskytovat tak personalizovanější služby nejhodnotnějším klientům. Správci majetku se mohou více soustředit na výnosy pro klienty díky automatizaci opakovaného zadávání dat a zefektivnění procesů náročných na data, jako je například odsouhlasení hotovosti a akcií. Poskytovatelé zdravotní péče mohou zlepšit služby pacientů tím, že automatizují procesy doporučování a správu účtování, aby se pacientům rychle dostalo potřebné péče. A manažeři dodavatelských řetězců mohou sjednotit data a integrovat odlišné starší systémy, aby zefektivnili plnění objednávek a řízení dodavatelů.

„Automatizací manuálních procesů ve svých firmách pomocí Salesforce Flow ušetří našim zákazníkům každý měsíc 109 miliard hodin práce. Zaměstnanci tak mají více času na práci s vyšší přidanou hodnotou,“ řekl Patrick Stokes, výkonný viceprezident a generální ředitel Salesforce Platform. „Jedná se o automatizaci na jediné, jednotné CRM platformě. Nové funkce ve Flow poskytují uživatelům možnost spouštět flows z analytických panelů, používat low-code postupy pro snadnou integraci s jakýmkoli systémem a komunikovat s flows přímo ve Slacku, kde lidé tráví většinu svého času. Je to víc než jen automatizace je to jako magie.“

Naši zákazníci ušetří každý měsíc 109 miliard hodin, když ve svých firmách využívají Salesforce Flow k automatizaci manuálních procesů. Zaměstnanci tak získají čas, aby se mohli věnovat práci s vyšší přidanou hodnotou.

PATRICK STOKES, VÝKONNÝ VIDEPREZIDENT A GENERÁLNÍ ŘEDITEL SALESFORCE PLATFORM

Salesforce Flow: Poskytování automatizace v masivním měřítku

Pomocí služby Salesforce Flow mohou zákazníci automatizovat širokou škálu podnikových procesů. Flows shromažďují data a pak na jejich základě jednají, čímž pomáhají zákazníkům pracovat chytřeji, nikoli složitěji, a šetří čas tím, že složité podnikové procesy zvládají pomocí kliknutí, nikoli programování.

  • V březnu 2022 provedla společnost Salesforce na Salesforce Platform 1,3 bilionu automatizací, což představuje 2,19 bilionu dolarů** v hodnotě pro zákazníky. To je 1,3 bilionu případů, kdy někdo nemusel psát e-mail, nastavovat oznámení, měnit stavové pole nebo ručně duplikovat data.
  • V březnu 2022 zákazníci Salesforce díky automatizaci procesů ušetřili 109*** miliard hodin práce.
  • Zákazníci Salesforce denně spustí 44 miliard pracovních postupů a procesů.
  • Více než 900 připravených pracovních postupů, botů a RPA řešení od partnerů jako Chargent, GetFeedback a 7Summits bude prostřednictvím Salesforce AppExchange dostupných pro použití v různých cloudech a odvětvích.

Novinky ve službě Salesforce Flow

Salesforce pokračuje v investicích do služby Flow a uvádí na trh nové funkce, které usnadňují práci a zároveň plynule poskytují služby, které zákazníky zaujmou. Flows shromažďují data a následně na jejich základě jednají, čímž pomáhají lidem pracovat chytřeji, nikoli složitěji, a šetří čas tím, že zvládají složité podnikové procesy bez nutnosti rozsáhlého vývoje.

  • Podpora lidí: Nový Flow in Slack kombinuje možnosti spolupráce ve Slacku s výkonem low-code automatizačních nástrojů Salesforce, aby bylo možné vyvolat rozvětvené obchodní procesy vytvořené ve Flow přímo ve Slacku, kde již probíhá práce a spolupráce.
  • Úchvatné procesy: Nové Flow Actions umožňují zákazníkům spouštět pracovní postupy v Salesforce Flow přímo z panelu Tableau, což jim umožňuje přecházet od poznatků k činnostem a eliminovat problémy, které vznikají při přepínání mezi více aplikacemi, ve kterých pracujeme. Flow Orchestration navíc využívá automatizaci ke zjednodušení vícekrokových a víceuživatelských procesů.
  • Hladká integrace: Nový Flow Integration* umožňuje administrátorům a vývojářům integrovat data z libovolného systému pomocí kliknutí a vyvolávat procesy v libovolném flow.  Flow RPA navíc využívá technologii robotické automatizace procesů od společnosti MuleSoft – nativně integrovanou do Salesforce Flow –, která umožňuje přinášet data nebo provádět akce z jakéhokoli staršího systému, a umožňuje tak automatizovat každý krok pracovního postupu od začátku do konce.

Flow nyní navíc obsahuje funkci low-code testování, která umožňuje administrátorům a vývojářům bez programování vytvářet automatizované testování napříč jejich flows. Zákazníci nyní také mohou vidět jednotný přehled všech svých spuštěných automatizací napříč systémy pro řízení jednotlivých verzí.

Zákazníci inovují a prosperují díky automatizaci 

Zákazníci Salesforce ze všech odvětví, včetně společností Vonage, RBC Wealth Management a ENGIE, využívají automatizaci pro zlepšení svých pracovních postupů a zvýšení hodnoty svého podnikání:


„Jako globální lídr v oblasti podnikové cloudové komunikace neustále hledáme způsoby, jak zvýšit produktivitu a efektivitu,“ řekl Savinay Berry, výkonný viceprezident pro produkty a inženýring ve společnosti Vonage. „Řešení Salesforce nám pomohla automatizovat pracovní postupy, které našim týmům umožňují snadnější spolupráci, zvyšují hodnotu pro zákazníky a podporují naši mezinárodní expanzi.“

Další informace 

  • Další informace o tom, jak automatizace pomáhá organizacím zvyšovat efektivitu, najdete zde.
  • Další informace o službě Salesforce Flow naleznete zde
  • Další informace o tom, jak Salesforce Platform umožňuje organizacím rychle inovovat, sebevědomě škálovat a podporovat všechny v jejich úspěchu, najdete zde
  • Zjistěte více o tom, jak mohou vývojáři navrhovat, implementovat a nasazovat rozhraní API a integrace z jediného prostředí pomocí řešení MuleSoft Anypoint Code Builder, nového integrovaného vývojového prostředí (IDE).
  • *Funkce Flow Integration je vestavěna do služby Flow a je podporována nástrojem MuleSoft Composer a Flow RPA je podporována nástrojem MuleSoft RPA.

Ceny a dostupnost

  • Očekává se, že Flow in Slack bude k dispozici v beta verzi v červnu 2022 a všeobecně dostupný bude v říjnu 2022.
  • Flow Orchestration je k dispozici již nyní. Očekává se, že Flow RPA bude všeobecně k dispozici ve druhé polovině roku 2022.
  • Flow Integration je k dispozici již nyní. Integrace do nástroje Flow Builder bude k dispozici ve druhé polovině roku 2022.

**Předpokládaný lidský kapitál potřebný k provedení typického procesu vynásobený celkovým počtem automatizovaných procesů v březnu 2022. Výpočet předpokládá 20 USD/hod. a 5 minut ušetřeného času. Ušetřené peníze = počet procesů * (předpokládané ušetřené peníze/proces = 20 USD/hod.*5min./proces nebo 1,67 USD/proces) = 1 311 913 101 975 procesů*1,67 USD/proces = 2,1908949e+12.

***Výpočty ušetřeného času a hodin vycházejí z počtu procesů automatizovaných v březnu 2022 a násobí předpokládanou dobu (5 minut) a náklady (20 USD/hod.) na dokončení typického podnikového procesu. Ušetřené hodiny = počet procesů * (odhadovaný průměrný ušetřený čas/proces = 5 min.) = 1 311 913 101 975 *5 min. = 109 326 091 831 hodin.

Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM). Více informací naleznete na: www.salesforce.com.

Novinky o Salesforce můžete sledovat také na twitterovém účtu a blogu:

EU Blog: https://www.salesforce.com/eu/blog

Twitter (the global account): https://twitter.com/salesforce

Marcela Vylitová, Fabián Gradolph

Sdílejte ...