Ekonomika

Vodafone posiluje síť v metropoli: 26. listopadu otevřel novou prodejnu v srdci Dejvic

Praha, 26. listopadu 2025

 Vodafone oznamuje strategické rozšíření své prodejní sítě v Praze. Dnes otevřel novou prodejnu v jedné z nejfrekventovanějších pražských lokalit – na Vítězném náměstí v pražských Dejvicích. Nová pobočka je součástí širší sítě prodejen Vodafonu, která zákazníkům nabízí možnost individuálního poradenství a vyřízení komplexních požadavků zákazníků na jednom místě.

Strategické vyplnění mezery a důraz na lokální dostupnost

Nová pobočka na třídě Československé armády 962/3 na Praze 6 reaguje na poptávku po pohodlném přístupu k síťovým službám v lokalitách s vysokou frekvencí obyvatel i návštěvníků. S více než osmdesáti pobočkami po celé zemi se Vodafone zaměřuje na lokální potřeby, jako je rychlé řešení dotazů, poradenství ohledně digitálních technologií nebo přímý kontakt s experty. Lokalita Dejvic, s vysokou koncentrací studentů, akademických a firemních pracovišť, byla ideálním místem pro tento krok.

„Nasloucháme potřebám našich zákazníků, proto jsme otevřeli pobočku na této výhodné lokalitě. Chceme být blíž lidem, kteří preferují osobní kontakt a odborné poradenství,“ uvedl Zdeněk Paškevič, ředitel prodeje Vodafonu. „Nová prodejna v Dejvicích je praktickým doplňkem naší sítě a místem, kde se budou moci zákazníci rychle zorientovat ve službách, které jim nejlépe sednou nebo si jen koupit nový kryt na smartphone.“

Prodejna v osvědčeném konceptu

Dejvická prodejna nabídne zákazníkům kompletní portfolio služeb, od mobilních tarifů, přes 2GIGA internet do domácnosti, televizní služby, až po moderní řešení pro podnikatele.

Nový prostor nebude klasickou „pobočkou s pultem“, ale příjemným místem pro klidné sezení a otevřený dialog. Prostředí je navržené tak, aby působilo uvolněně – připomíná spíše obývací pokoj než formální kancelář. Návštěvníci si tu mohou v pohodlí projít nabídku, nechat si poradit a vše nastavit přímo s odborníkem.

„Osvědčilo se nám, že se zákazníci na prodejnu nebojí přijít a strávit tam čas s komplexními dotazy, pokud se cítí pohodlně. Cílem je poradit a pomoci, ať se jedná o nastavení eSIM nebo jen výměnu ochranného skla,“ doplňuje k osvědčenému konceptu Zdeněk Paškevič.

V souladu s principy udržitelnosti využívá prodejna digitální zobrazovací plochy místo tištěných materiálů. Díky tomu jsou všechny informace o službách vždy aktuální a zákazníci se mohou interaktivně seznámit s nejnovějšími technologiemi – od 5G sítí až po chytrou domácnost. Odborný tým tvoří certifikovaní Vodafone experti, kteří jsou vyškoleni nejen v produktových specifikacích, ale i v poradenství a instalaci firemních řešení.

Vodafone blíže zákazníkům

Tato pobočka navazuje na postupné rozšiřování sítě poboček v jiných částech Prahy a republiky, kde Vodafone již dříve rozšířil svou přítomnost o desítky nových míst. To dlouhodobě přispívá lepší dostupnosti služeb pro více než milion zákazníků.

„I v dnešní digitální éře je klíčové být tam, kde jsou naši zákazníci. Nová prodejna v Dejvicích je důkazem našeho závazku k neustálému zlepšování a adaptaci na měnící se potřeby trhu,“ dodává Petr Wetzler, manažer maloobchodního prodeje Vodafonu.

Pro více informací o otevíracích hodinách a službách navštivte webové stránky Vodafone.cz nebo se zastavte přímo v nové prodejně na třídě Československé armády 962/3 v pražských Dejvicích. Vodafone zve všechny zájemce k návštěvě a konzultaci.

O společnosti Vodafone  – Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 15 zemích a v dalších téměř 50 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje 80 milionů zákazníků v sedmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.

V České republice poskytuje Vodafone služby 5 milionům zákazníků. Vodafone měl v roce 2024 nejlepší mobilní datovou síť v ČR, a to podle měření nezávislé německé společnosti umlaut.

Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů ve všech evropských zemích i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *