Nadace a pomoc

ROSSMANN představuje nový emotivní spot „Péče má mnoho podob, lásku ale najdete v každé z nich“ a pokračuje tak v tradici empatie  a lidskosti

Praha 21. října 2025

ROSSMANN spustil nový televizní a online spot „Péče má mnoho podob, lásku ale najdete v každé z nich“, který od 12. října běží v televizním vysílání i na digitálních platformách. Nová kampaň navazuje na úspěšnou komunikační linii značky, jež dlouhodobě staví na emocích, empatii a hodnotách péče. Připomíná, že láska i starostlivost se během života proměňují, ale nikdy nemizí – protože právě péče o blízké je nejčistší podobou lásky. péče má mnoho podob, lásku ale najdete v každé z nich.

Spot vypráví příběh o přirozeném koloběhu péče. Od chvíle, kdy se o nás stará s láskou maminka, až po okamžik, kdy lásku vracíme my. Režisérské duo Novak & Nguyen vsadilo na poetiku, citlivost a autenticitu. Výsledkem je vizuálně působivý a emocionálně silný příběh, který mnohé diváky přiměje zastavit se, zavolat mámě nebo dceři.

Natáčení probíhalo ve vile MUDr. Karla Gutha v Černošicích, která dodala scénám jedinečnou atmosféru. Na place se vystřídalo šest hereček a jeden herec, vzniklo několik verzí spotu – čistě brandová i produktová, které se budou objevovat paralelně až do konce listopadu.

Kromě televizního vysílání poběží kampaň také na sociálních sítích, YouTube i v online bannerech, aby oslovila zákazníky napříč kanály a připomněla, že za každým záběrem stojí skutečná lidská emoce.

„Chtěli jsme navázat na předchozí rodinný spot a znovu ukázat, že péče je pro ROSSMANN víc než jen téma, je to postoj. Tentokrát jsme chtěli zachytit, jak se péče v průběhu života přirozeně proměňuje. Když jsme malí, dostáváme ji, a později ji sami předáváme dál,“ říká Marcela Syrovátková, marketingová ředitelka ROSSMANN. „Pracujeme s emocemi, jako je láska  a blízkost, protože právě ty rozhodují i v každodenních volbách – třeba když vybíráme, čím budeme pečovat o sebe a své blízké. V tom je síla naší kampaně i značky ROSSMANN“.

Značka, která rozumí svým zákazníkům

Podle letošní analýzy „Brand Success: Češi milují značky, které jim rozumějí“, realizované výzkumnou agenturou Ipsos, si lidé v Česku stále více cení značek, které s nimi mluví lidsky, naslouchají jim a zůstávají autentické. Z výsledků studie vyplývá, že ROSSMANN patří mezi nejlépe hodnocené značky ve své kategorii, zejména v oblastech zákaznické péče, důvěry a doporučení od ostatních. ROSSMANN navíc jako jediný dokázal posílit svou vnímanou blízkost se zákazníky, a to i oproti konkurenci. V centru jeho komunikace stojí péče, upřímnost vzájemnost – hodnoty, které ROSSMANN dlouhodobě promítá do svého sortimentu, přístupu k lidem i do aktivit v oblasti udržitelnosti a společenské odpovědnosti.

O drogerii ROSSMANN: Německý drogistický řetězec ROSSMANN s celkovým obratem v roce 2024 přes 15,3 miliardy eur provozuje v 9 evropských zemích více než 4 960 prodejen a zaměstnává více než 65 500 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a AS Watson Group. Společnosti Dirk Rossmann GmbH a AS Watson Group jsou největším prodejcem drogerie na světě mimo USA. V České republice ROSSMANN aktuálně provozuje více než 210 prodejen, jeho roční obrat za rok 2024 činil 7,8 miliardy Kč.

Společnost ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Také proto vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online či sortimentní podpora prostřednictvím umělé inteligence – virtuální poradkyně Rossi, Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu registrace značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt (Svět nápadů) a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je velice aktivní i na poli udržitelnosti. Od roku 2009 společnost přerozdělila téměř 80 milionů Kč na pomoc ohroženým nebo handicapovaným skupinám lidí. V roce 2024 získala společnost prestižní certifikát Kincentric Nejlepší zaměstnavatel v České republice. Více informací naleznete na www.rossmann.cz. 

Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *