Gastronomie+++

Adventní kalendář Tchibo plný dárků: Prémiové pralinky, vánoční tipy a dárkové karty s hodnotou nejméně 250 Kč

Praha 8. října 2025

Zelená je barva vánočního stromečku, naděje i klidu. Právě do této barvy se letos se zahalil adventní kalendář Tchibo, jehož hravý jemně poetický design potěší všechny milovníky Vánoc. Obdobím očekávání je provede kombinace prémiových pralinek dánské značky HACHEZ, vánočních tipů a milých dárků. V každém kalendáři se skrývají dárkové karty v minimální hodnotě 250 Kč. V každém šestém je pak hodnota karet vyšší než 250 Kč, v jednom dokonce 2500 Kč. Doporučená prodejní cena adventního kalendáře Tchibo je 399 Kč.

Adventní kalendář Tchibo skrývá ve svých čtyřiadvaceti okýnkách směs plněných i neplněných prémiových čokoládových pralinek dánské společnosti HACHEZ, které zpříjemní každý prosincový den před Vánoci. V průběhu prosince si lze pochutnat na Mikuláši z mléčné čokolády, košíčku mandle-vanilka, hořké pralince s čokoládou a marcipánem, křupavém nugátu s pomerančem nebo třeba kávové pochoutce s karamelem.

Na Mikuláše a na Štědrý den je připraven speciální dárek. V tyto dny kalendář kromě sladkostí obsahuje také dárkovou kartu, jednou do kamenného obchodu Tchibo a jednou do e-shopu Tchibo.cz, v obou případech v minimální hodnotě 125 Kč. Celková hodnota těchto karet je tedy 250 Kč, ale při troše štěstí to může být i více. Každý šestý kalendář totiž obsahuje dárkové karty s hodnotou vyšší než 250 Kč. Mezi dárky pak nechybí poukazy na kávu a kávové speciality v kamenných obchodech, EXTRA věrnostní zrnka (pro členy programu TchiboCard), slevový poukaz na kapsleCafissimo, slevy na spotřební zboží a slevové poukazy na vybraný sortiment spotřebního zboží.

Doporučená prodejní cena adventního kalendáře Tchibo je 399 Kč. V prodeji je od října v kamenných obchodech Tchibo i na e-shopu Tchibo.cz.  

Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě. V mnoha evropských zemích včetně České republiky je vedoucí firmou na trhu pražené kávy. V ČR zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních koutků ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.

Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má dodnes své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka, Davidoff Café a od roku 2023 také Eduscho. Od roku 2004 nabízí Tchibo na českém trhu také spotřební zboží.

Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *